Νέες μελέτες και στοιχεία αποκαλύπτουν ότι, προκειμένου να ανακτήσει τις απώλειες που προκαλούν οι δασμοί Τραμπ στα κινέζικα προϊόντα, ο «κίτρινος γίγαντας» έχει βάλει στόχο να κατακτήσει την 2η μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη. Επιχειρεί να «εξαγάγει» στην Ευρώπη τον αποπληθωρισμό της, με επιθετικές πωλήσεις φθηνών προϊόντων. Και στρέφει προς την ΕΕ διαφημιστικά «πυρά» δισεκατομμυρίων ευρώ, «βομβαρδίζοντας» στα κινητά τους τους Έλληνες και Ευρωπαίους καταναλωτές με διαφημίσεις για αγορές από κινεζικές πλατφόρμες.
Η εξέλιξη αυτή καθιστά ακόμα πιο επιτακτική τη λήψη μέτρων πανευρωπαϊκά. Αλλά ο εμπορικός κόσμος απαιτεί άμεση δράση από ΕΕ και τις εθνικές κυβερνήσεις, αφού ακόμα και η επικείμενη επιβολή τέλους «2 ευρώ ανά πακέτο» σε όλα τα εισαγόμενα από Κίνα, ίσως δεν αποδειχθεί τελικά αρκετή.
Η νέα οικονομική εισβολή
Η μελέτη «Made in China, Sold in Europe» την οποία δημοσίευσε η Ελληνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου για τις Ασιατικές Πλατφόρμες Ηλεκτρονικού Εμπορίου (τύπου Temu, Shein, Aliexpress κλπ) αποκαλύπτει «εκτιμώμενη» μετατόπιση διαφημιστικής δαπάνης από ΗΠΑ σε Ευρώπη, ύψους 1,4 δισ. δολαρίων.
Αυτός ο διαφημιστικός βομβαρδισμός φανερώνει πως η στρατηγική της Κίνας για κατάκτηση νέων αγορών, αναθέρμανση της οικονομίας της και εξαγωγής του κινεζικού αποπληθωρισμού στην Ευρώπη, βρίσκεται σε εξέλιξη.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr