Το 19άρι αποτέλεσε σημείο καμπής για την Renault, καθώς ήταν το τελευταίο μοντέλο που υιοθετούσε αριθμούς στην ονομασία του. Εκτός αυτού, αποδείχτηκε και εξαιρετικά δημοφιλές κερδίζοντας τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» σε Ισπανία, Γερμανία, Ιρλανδία και Αργεντινή (το 1989 στις δυο πρώτες, το 1990 και 1993 στις δυο επόμενες). Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2000 στην Τουρκία και το 2001 στην Αργεντινή, σημειώνοντας αξιόμαχες πωλήσεις απέναντι σε πολύ πιο καινούργια μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του ομόσταβλου Megane 1ης γενιάς.
Το σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugaro αμάξωμα, στην συντριπτική πλειονότητα των μοντέλων που πωλήθηκαν έπαιρνε κίνηση από τον 1.400άρη Energy, που απέδιδε 75-80 ίππους. Αυτό που βλέπουμε να διατηρείται σε κατάσταση βιτρίνας, βρίσκεται στα ίδια επίπεδα δύναμης με το 1.4λτ., αλλά από περισσότερα κυβικά. Κάτω από το καπό συναντάμε τον 1.7 i.e. των 1.721 κ.εκ., με 73 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. και 127 Nm στις 2.750 σ.α.λ. Ισχύς που σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφάλιζε 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ. και τελική ταχύτητα 171 χλμ./ώρα . Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου, ωστόσο, είναι ζήτημα αν έφτασε ποτέ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα,
Το εικονιζόμενο 19άρι δεν αναγράφει πάνω από 14.584 χλμ., έχοντας ακόμα τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης! Τα σέρβις του δεν λησμονήθηκαν, με το ανάλογο βιβλίο να είναι πλήρες και το αυτοκίνητο να εντυπωσιάζει με την κατάσταση που διατηρείται. Σκουριές, σάπια και χτυπήματα απουσιάζουν, όλα τα υγρά και φίλτρα έχουν αλλαχτεί πρόσφατα, διαθέτει κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρική ηλιοροφή, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα και τα χαρακτηριστικά κίτρινα φώτα ομίχλης. Οπότε αναμενόμενα, η τιμή είναι υψηλή. Δυσθεώρητα ψηλή, για την ακρίβεια, καθώς τοποθετείται στις 7.850 ευρώ. Συζητήσιμη είναι, αλλά πόσο να πέσει;
Πηγή: autogreeknews.gr