Η ραγδαία ανάπτυξη της BYD, αλλά και των Κινέζων κατασκευαστών γενικότερα, δεν γίνεται να αμφισβητηθεί από κανέναν. Οι αριθμοί, εξάλλου, έχουν την τάση να σβήνουν πάσα αμφιβολία. Και βάσει αυτών, η BYD προβάρει κοστούμι για ιστορικά ρεκόρ πωλήσεων στο κλείσιμο της χρονιάς.
Η φίρμα από τη Σενγκζέν, μόνο στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου (τρίτο τρίμηνο του έτους, κοινώς), πούλησε 1,13 εκατ. οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 38% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα πέρσι. Η επίδοση αυτή είναι τόσο υψηλή, ώστε κατάφερε να ξεπεράσει την αντίστοιχη της Ford! Το «Μπλε Οβάλ» διέθεσε 40.000 κομμάτια λιγότερα, παραχωρώντας την 6η θέση της παγκόσμιας κατάταξης στη BYD. Στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου η Ford διατηρεί βραχεία κεφαλή, με 3,3 εκατ. οχήματα έναντι 3,25 εκατ. της BYD. Μέχρι το κλείσιμο του χρόνου, πάντως, είναι πολύ πιθανό (μην πούμε σίγουρο) ότι οι Κινέζοι θα περάσουν τους Αμερικανούς/Ευρωπαίους στο σύνολο.
Μάλιστα, δεν είναι μόνο η BYD που διαπρέπει εμπορικά. Οι πωλήσεις της Geely έκαναν άλμα 14% στο τρίτο τρίμηνο, φτάνοντας τις 820.000 μονάδες και ξεπερνώντας τη Nissan για την 9η θέση, ευρισκόμενη μια ανάσα πίσω από τη Honda. Ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση σημείωσε η Chery, που είδε τα ποσοστά της να αυξάνονται κατά 27% και τις παγκόσμιες πωλήσεις να ανέρχονται σε 550.000 κομμάτια. Όπως αναφέρει το Nikkei Asia, οι πωλήσεις πολλών εταιριών από την Ιαπωνία, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ μειώθηκαν το τελευταίο τρίμηνο. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν κατά 4% στα 2,73 εκατομμύρια, αν και εξακολουθεί να κατέχει κυρίαρχο προβάδισμα έναντι της VW που ανέφερε μείωση 7% στις πωλήσεις στα 2,17 εκατομμύρια οχήματα. Το Hyundai Motor Group διατήρησε την τρίτη θέση, αλλά οι πωλήσεις του επίσης μειώθηκαν, κατά 3% στα 1,77 εκατομμύρια μονάδες. Τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα στη Stellantis, καθώς οι πωλήσεις της υποχώρησαν κατά 20% στα 1,14 εκατομμύρια.
Η αύξηση των πωλήσεων για μάρκες όπως η BYD ενισχύει και τα οικονομικά τους. Κατά το τρίτο τρίμηνο, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε έσοδα 201 δισεκατομμυρίων γουάν, που ισοδυναμούν με 26,2 δισεκατομμύρια ευρώ και ξεπερνούν τα 23,9 δις ευρώ της Tesla.
Πηγή: autogreeknews.gr