4 Φεβρουαρίου 2025
Travelnews

4 βραβεία ERMIS στον ΕΟΤ για την καμπάνια στη Γαλλία κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων

Η καμπάνια του ΕΟΤ, που υλοποιήθηκε στη Γαλλία κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, προβάλλοντας τη χώρα μας ως τον απόλυτο προορισμό για διακοπές, απέσπασε 4 βραβεία ERMIS 2025, ανάμεσά τους και το κορυφαίο GRAND ERMIS, στη τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Ωδείο Αθηνών.

Με επίκεντρο το λογότυπο της ελληνικής φιλοξενίας και την αίσθηση της «νίκης», η καμπάνια του ΕΟΤ ενσωμάτωσε χρυσαφί ελληνικά ηλιοβασιλέματα, τα ασημένια χρώματα του ελληνικού βυθού και τη χάλκινη άμμο των ελληνικών παραλιών. Οι εικόνες αυτές εμφανίστηκαν στις οθόνες και τις διαφημιστικές πινακίδες του Παρισιού, αναδεικνύοντας τα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, με στόχο να προσελκύσουν τους Γάλλους και διεθνείς επισκέπτες να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία στην Ελλάδα.

Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από την Ogilvy για τον ΕΟΤ, διακρίθηκε στις εξής κατηγορίες:

GRAND ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR

GOLD ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες, Άλλα»)

GOLD ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Σειρά Έργων»)

SILVER ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες, Άλλα»)

Με αφορμή τις νέες αυτές διακρίσεις, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Ανδρέας Φιορεντίνος, δήλωσε: «Αποτελεί χαρά και τιμή για εμάς η συνέχιση της επιτυχίας και της αναγνώρισης των διαφημιστικών προσπαθειών του ΕΟΤ, σε αυτή την ψηφιακή εποχή. Στόχος μας είναι να προβάλλουμε την Ελλάδα ως τον ιδανικό προορισμό για αξέχαστες διακοπές, μέσα από μηνύματα που την ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και κεντρίζουν το ενδιαφέρον του κοινού μας. Ευχαριστούμε τη διαφημιστική εταιρεία και όλα τα στελέχη του Οργανισμού για την αφοσίωση στην ποιότητα και την εξαιρετική δουλειά που παρουσίασαν, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην άριστη απόδοση αυτής της καμπάνιας. Φέτος, αναμένουμε να ξεπεράσουμε για πρώτη φορά τα 2 εκατ. Γάλλους τουρίστες στην Ελλάδα».

Διαβάστε ακόμα:

Η Tέχνη του Mixologist και ο ρόλος του στον Τουρισμό

Το τουριστικό θαύμα της Ισπανίας ως βασικός πυλώνας ενίσχυσης της οικονομίας και της απασχόλησης

Συμμαχία για τη γαστρονομία και τη φιλοξενία σε αρμονία με τη φύση

Πηγή: www.travel.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Μελέτη INΣΕΤΕ: Η ακτινογραφία του ελληνικού τουρισμού στις 13 Περιφέρειες της χώρας

mera24

Οι ξενοδοχειακές τιμές σε δημοφιλείς προορισμούς παγκοσμίως τον εορταστικό Δεκέμβριο

mera24

Happy Traveller στη Χριστουγεννιάτικη Ζυρίχη | Ολόκληρο επεισόδιο – Happy Traveller

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept