Η Bayer Ελλάς για 6η συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε ενεργά στη διοργάνωση του συνεδρίου «Innovation Greece 6.0: Η Καινοτομία στην Ελλάδα και οι φορείς που τη στηρίζουν», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 29 και 30 Ιανουαρίου στις εγκαταστάσεις του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος. Το συνέδριο, το οποίο αποτελεί κορυφαίο θεσμό για το οικοσύστημα καινοτομίας στην Ελλάδα, χαρτογραφεί τις τελευταίες εξελίξεις στο πεδίο της καινοτομίας, τους κλάδους που επηρεάζονται, τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία, καθώς και τον ρόλο της στην ανάπτυξη της καινοτομίας.
Κατά τη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου, στο οποίο παρευρέθηκαν σχεδόν 500 άτομα, πραγματοποιήθηκαν 21 θεματικά πάνελς συζήτησης και 9 διαδραστικά workshops, με τη συμμετοχή 124 ομιλητών. Η θεματολογία επικεντρώθηκε σε ζητήματα σχετικά με τη χρηματοδότηση, τη στρατηγική προώθησης και διαχείρισης της καινοτομίας, τις σύγχρονες τάσεις έρευνας, καθώς και την ανάπτυξη νέων και καινοτόμων επιχειρήσεων. Μέσα από τη συμμετοχή της στο φετινό Innovation 6.0, η Bayer Ελλάς ανέδειξε τις προοπτικές αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης στην υγεία και τις εφαρμογές νέων τεχνολογιών στην αγροδιατροφή, συμβάλλοντας στη συζήτηση για το πώς η καινοτομία μπορεί να αντιμετωπίσει σύγχρονες προκλήσεις στους δύο κρίσιμους τομείς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Bayer Ελλάς φέτος κατείχε ενεργό ρόλο σε τρία πάνελς σχετικά με τις εξελίξεις στο τοπικό οικοσύστημα, την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία και τις νέες τεχνολογίες στην Αγροδιατροφή. Συγκεκριμένα, η κ. Σόνια Μουσαβερέ, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Bayer Ελλάς, μέλος της οργανωτικής επιτροπής του συνεδρίου, συμμετείχε σε πάνελ με θέμα: “Γιατί Innovation Greece 6.0”, με διακεκριμένους ομιλητές από τον ακαδημαϊκό και επιχειρηματικό χώρο, που εκπροσώπησαν τους συνδιοργανωτές του συνεδρίου, ενώ συντόνισε και το σύγχρονο πάνελ με θέμα “Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία: Ευκαιρίες και Διλήμματα”.
Στο πάνελ αυτό, η συζήτηση επικεντρώθηκε στις προκλήσεις και στις ευκαιρίες που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη στον τομέα της Υγείας. Ο κ. Θανάσης Κώτσανης, Medical Director της Bayer Ελλάς & Medical Director του Cluster Southern Mediterranean & Black Sea, όπου ήταν ένας από τους συμμετέχοντες, ανέφερε: “Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο πυλώνας της τεχνολογικής μετάβασης στον τομέα της υγείας και μπορεί να συμβάλλει δυναμικά σε πολλαπλά επίπεδα από την πρόληψη, στη διάγνωση μέχρι τη θεραπεία και τη διαχείριση νοσημάτων για τη διαμόρφωση ενός οικοσυστήματος υγείας προς όφελος των ασθενών. Προκειμένου αυτό να διασφαλιστεί με τον ιδανικό τρόπο, απαιτείται ενίσχυση και εξέλιξη των δεξιοτήτων των ασθενών και επαγγελματιών υγείας και η δημιουργία κανονιστικού πλαισίου, που θα εξασφαλίζει τη διαφάνεια, την ηθική και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Το μέλλον είναι ήδη εδώ και η πρόκληση είναι το πως η τεχνητή νοημοσύνη θα ενσωματωθεί στο οικοσύστημα υγείας και πως θα ενισχύσουμε με τις κατάλληλες δεξιότητες τους επιστήμονες υγείας της ‘’μετακλινικής ιατρικής’’, ώστε να μεταβούμε γρήγορα και ομαλά σε ένα καλύτερο αύριο για τον άνθρωπο. Ίσως η τεχνητή νοημοσύνη να είναι η απάντηση για μία ασθενοκεντρική και συμμετοχική τέχνη της Ιατρικής”.
Τέλος, στο πάνελ “Νέες Τεχνολογίες στην Αγροδιατροφή και Προϋποθέσεις για την Εφαρμογή τους”, με τη συμμετοχή σημαντικών εκπροσώπων του κλάδου, αναδείχθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της αγροδιατροφής. Ο κ. Μανώλης Παναγιωτόπουλος, Country Commercial Lead, Crop Science της Bayer Ελλάς, τοποθετήθηκε σχετικά με την ελληνική πραγματικότητα απέναντι στις διεθνής τάσεις αναφέροντας: “Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και καινοτόμων λύσεων στη γεωργία αποτελεί αναγκαιότητα για τη βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου. Στην Ελλάδα, τα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά της αγροτικής παραγωγής, όπως ο μικρός κλήρος και οι περιορισμένες οικονομίες κλίμακας, καθιστούν τις συνεργασίες μεταξύ παραγωγών, βιομηχανίας, ακαδημαϊκής κοινότητας και κρατικών φορέων απαραίτητες για την αξιοποίηση του τεχνολογικού μετασχηματισμού. Η εκπαίδευση των παραγωγών πρέπει να έχει κεντρικό ρόλο σε αυτήν τη διαδικασία. Η πρόσβαση σε προηγμένα ψηφιακά εργαλεία, όπως η πλατφόρμα ResiYou, μπορεί να διευκολύνει τη λήψη αποφάσεων και να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων παραγωγών, ακόμη και όταν το μέγεθός τους είναι μικρό. Το ζητούμενο είναι να αποδείξουμε έμπρακτα την αξία της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες, παρουσιάζοντας το πραγματικό όφελος (ROI), τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και πρόσβασης στην αγορά. Παρόλο που η ελληνική γεωργία ακολουθεί και προσαρμόζεται στις διεθνείς τάσεις, είναι κρίσιμο να επιταχυνθεί αυτή η προσαρμογή. Η ενίσχυση συνεργασιών και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών θα συμβάλουν ουσιαστικά στην ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητα του κλάδου”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το συνέδριο αποτελεί μία δράση του Smart Attica EDIH. Εκτός από την Bayer Eλλάς, στη διοργάνωση συμμετέχουν: το πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας, το EKEΦΕ Δημόκριτος, το Κέντρο Αρχιμήδης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Athens Center for Entrepreneurship and Innovation (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η ΕΑΤΕ, το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, το Μetavallon και το Uni.fund. Το συνέδριο διεξάγεται με την υποστήριξη του NBG Pay και συνεργάτης Επικοινωνίας είναι το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, του Παντείου Πανεπιστημίου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πηγή: www.zougla.gr