Ένα νέο εργαλείο ελέγχου αποκτούν οι εποπτικές αρχές της χώρας, με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και της προστασίας των καταναλωτών στις τράπεζες, τις ασφαλιστικές εταιρείες και τις χρηματιστηριακές επιχειρήσεις.
Το mystery shopping, ή αλλιώς η χρήση «μυστικών πελατών», έρχεται πλέον θεσμικά και στην Ελλάδα, καθώς το νέο νομοσχέδιο για την κεφαλαιαγορά δίνει τη δυνατότητα στην Τράπεζα της Ελλάδος και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς να χρησιμοποιούν ειδικά εκπαιδευμένους ελεγκτές που θα επισκέπτονται τις επιχειρήσεις και θα αξιολογούν αν τηρούνται οι κανόνες.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr