23 Φεβρουαρίου 2025
Οικονομία

Hermès: Γιατί οι τσάντες της εξακολουθούν να γίνονται ανάρπαστες – Αύξηση 18% στις πωλήσεις το δ’ τρίμηνο

Οι μεγάλες μάρκες πολυτελείας αντιμετωπίζουν μια περίοδο επιβράδυνσης, καθώς η ζήτηση για ακριβά είδη επηρεάζεται από την οικονομική αβεβαιότητα και τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες. Ωστόσο, η Hermès καταφέρνει να ξεχωρίσει, διατηρώντας τη δυναμική της ακόμη και σε αυτή την ύφεση της αγοράς. Οι πωλήσεις της σημείωσαν άνοδο κατά την εορταστική περίοδο, καθώς οι εύποροι καταναλωτές παρέμειναν πιστοί στις εμβληματικές τσάντες και τα πολυτελή προϊόντα της, επιβεβαιώνοντας τη μοναδική θέση της εταιρείας στον κλάδο.

Διαβάστε περισσότερα στο  www.newmoney.gr


Πηγή: www.protothema.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ο Τραμπ θέλει χαμηλότερες 10ετείς αποδόσεις ομολόγων και όχι περικοπές από τη Fed, λέει ο ΥΠΟΙΚ των ΗΠΑ

mera24

Χρηματιστήριο Αθηνών: Διατηρείται το θετικό μομέντουμ με το βλέμμα στις 1.550 μονάδες

mera24

ΕΕ: Πράσινη βιομηχανία, κεφαλαιακή ένωση, καινοτομία – Τι είναι η «πυξίδα ανταγωνιστικότητας» που παρουσίασε σήμερα η Κομισιόν

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept