25 Φεβρουαρίου 2025
Οικονομία

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ισχυρές επιδόσεις το 2024 και υψηλοί στόχοι για το 2025

Τον σχεδιασμό και τη στρατηγική μέχρι το 2030 που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη του ΟΤΕ περιέγραψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, σε περισσότερους από 400 συνεργάτες του δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, από όλη την Ελλάδα, στην Αθήνα το διήμερο 22-23 Φεβρουαρίου για το ετήσιο συνέδριο τους.

Με κεντρικό μήνυμα “Change: Adapt, Grow, Go Digital”, οι συνεργάτες των καταστημάτων έκαναν μια αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους στόχους του 2025, εστιάζοντας στην εμπειρία του πελάτη, ιδιώτη και επαγγελματία. Τις προτεραιότητες του δικτύου για τη νέα χρονιά έδωσε ο κος Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

«Έχουμε μάθει να πρωτοπορούμε. Θέλουμε οι πελάτες μας να ζουν εμπειρίες τεχνολογίας στα καταστήματά μας, να νιώθουν όμορφα και να τους δίνουμε λύσεις. Στοίχημά μας στην ψηφιακή εποχή είναι να τους εκπαιδεύσουμε να χρησιμοποιούν περισσότερο τα digital εργαλεία εξυπηρέτησης, αλλά και λύσεις του Ομίλου ΟΤΕ όπως το payzy, το ΒΟΧ και το COSMOΤΕ Insurance. Παραμένοντας πιστοί στη στρατηγική μας, και το 2025 συνεχίζουμε να επενδύουμε στην άριστη εμπειρία πελάτη, στην καινοτομία, στην ενίσχυση του brand μας, στις υπηρεσίες του Ομίλου ΟΤΕ και στην κουλτούρα ανάπτυξης των ανθρώπων μας», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Στράτος.

Ισχυρές επιδόσεις το 2024 και υψηλοί στόχοι για το 2025

Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στο συνέδριο, το 2024 ήταν μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καθώς σημείωσαν ανάπτυξη σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων, αλλά και στις υπηρεσίες COSMOTE. Πολύ καλές ήταν οι επιδόσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο COSMOTE Fiber. Αύξηση σημειώθηκε και στην κινητή, κυρίως από τις φορητότητες, ενώ στις συνδέσεις COSMOTE TV ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ξεπέρασε τον στόχο πωλήσεών του. Ανοδικά κινήθηκαν και οι εταιρικές συνδέσεις.

Ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά. Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε σταθερά στην 1η θέση στις πωλήσεις κινητών, ενώ υψηλό ήταν το μερίδιο αγοράς και στα αξεσουάρ, τα smartwatches, τα gadgets και τις έξυπνες τηλεοράσεις. Θετικά ήταν τα αποτελέσματα και από τις πωλήσεις των οικιακών μικροσυσκευών, που στην πρώτη τους χρονιά πέτυχαν σημαντική κερδοφορία.

Τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 προορισμός για service κινητού, με τους έμπειρους και πιστοποιημένους τεχνικούς του να επισκευάζουν πάνω από 160.000 συσκευές το χρόνο. Από αυτές το 65% επιδιορθώθηκε άμεσα εντός των καταστημάτων, ενώ οι υπόλοιπες επιδιορθώθηκαν στο ιδιόκτητο επισκευαστικό κέντρο της εταιρείας.

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, το 2025 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα επικεντρωθεί στις πωλήσεις σταθερής με το COSMOTE Fiber να κυριαρχεί, στην κινητή και τη συνδρομητική τηλεόραση, αλλά και στις συνέργειες με τις μη τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.

Έμφαση θα δοθεί στις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά εργαλεία, όπως το COSMOTE app, το G app και το germanos.gr, αλλά και σε νέες περιοχές όπως η επέκταση εγγύησης, η ασφάλεια συσκευών και το πρόγραμμα ανταλλαγής συσκευών Trade-in.

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

ΟΔΔΗΧ: Ξεπέρασαν τα €40 δισ. οι προσφορές για το 10ετές ομόλογο – Αντλήθηκαν €4 δισ.

mera24

Παπαθανάσης: Έρχονται νέες δράσεις ενίσχυσης των περιοχών της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 5,9 εκατ. ευρώ

mera24

Πρόεδρος βγήκε, τώρα πάμε για ανασχηματισμολογία και νέο κυβερνητικό πούλμαν (να έχουμε να λέμε), ο Ιβάν το Open και ο ΟΛΘ, οι κουβέντες με τη ΔΕΗ

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept