24 Ιουνίου 2026
Eλλάδα

Νωρίτερα το πρώτο δρομολόγιο του Μετρό Θεσσαλονίκης από Δευτέρα 18/5

Αλλάζει από τη Δευτέρα 18 Μαΐου το ωράριο λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, με στόχο τη βελτίωση της σύνδεσης του μετρό με τα πρωινά σιδηροδρομικά δρομολόγια από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Συγκεκριμένα, μετά από πρωτοβουλία του Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη και του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Νίκου Ταχιάου, ο πρώτος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να ξεκινά στις 5:15 π.μ., αντί για τις 5:30 π.μ. που ισχύει σήμερα.

Η προσαρμογή αυτή έχει ως στόχο να διευκολύνει τους επιβάτες που χρησιμοποιούν τα πρωινά δρομολόγια του σιδηροδρόμου προς Αθήνα – Λάρισα (05:55), δίνοντάς τους περισσότερο χρόνο για έγκαιρη μετεπιβίβαση στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Η αλλαγή του ωραρίου θα τεθεί σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026 και θα ισχύει μέχρι νεωτέρας.

Πρόκειται για μια πρακτική παρέμβαση για την βελτίωση της καθημερινότητας, η οποία ανταποκρίνεται σε αιτήματα επιβατών και εργαζομένων που χρησιμοποιούν συνδυαστικά το μετρό και τον σιδηρόδρομο για τις μετακινήσεις τους.


Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

ΔΥΠΑ: Ξεκινούν την Δευτέρα 25/05 οι αιτήσεις εισαγωγής σπουδαστών στο ΕΚΕΚ ΑμεΑ

mera24

Φωτιά σε δασική έκταση στην Κορινθία – Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής 

mera24

Τα ονόματα των Γιάννη Μπουτάρη και Διονύση Σαββόπουλου θα δοθούν σε πάρκα της Θεσσαλονίκης

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept