Με το «Tour of Knowledge”, μια πρωτοποριακή δράση για τα ελληνικά δεδομένα, εγκαινίασε το 2025 η ADAMA Hellas, θυγατρική της πολυεθνικής ADAMA που κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον κλάδο της φυτοπροστασίας. Σε μια περιοδεία που διήρκεσε τέσσερις ημέρες και κάλυψε τέσσερις στρατηγικές πόλεις της Ελλάδας, πάνω από 300 επαγγελματίες γεωπόνοι και αγροτεχνικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη νέα στρατηγική της εταιρείας. Η ADAMA Hellas περνά σε μια νέα εποχή, μεταβαίνοντας από μια εταιρεία με ευρύ χαρτοφυλάκιο αποτελεσματικών φυτοπροστατευτικών προϊόντων, σε έναν καινοτόμο ηγέτη που επενδύει σε τεχνολογίες αιχμής, όπως η Asorbital™ Formulation.
Η περιοδεία ξεκίνησε από τη Λάρισα στις 20 Ιανουαρίου 2025, συνεχίστηκε στην Καστοριά στις 21 Ιανουαρίου, στις Σέρρες στις 22 Ιανουαρίου και ολοκληρώθηκε στην Κομοτηνή στις 23 Ιανουαρίου. Η ADAMA Ελλάς επισφράγισε τη δέσμευσή της προς τον αγροτικό κόσμο με τη δυναμική της παρουσία στο 1ο Αγροτικό Συνέδριο Ανάπτυξης Ροδόπης, στις 24 Ιανουαρίου, όπου αποτέλεσε βασικό χορηγό και ενεργό μέλος των συζητήσεων για το μέλλον του κλάδου.

Η άψογη διοργάνωση των εκδηλώσεων έγινε υπό την επιμέλεια των στελεχών Πωλήσεων της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας, υπό την καθοδήγηση των Περιφερειακών Διευθυντών Χρήστου Σαμουρέλη και Δημητρίου Ράπτη.

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της μέσω μιας σειράς εξειδικευμένων ομιλιών. Ο Διευθυντής Πωλήσεων Κώστας Γιαννακός, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες σε κάθε πόλη, παρουσιάζοντας τη “νέα εποχή της ADAMA Hellas” και το νέο Country Manager, Γεώργιο Μητσόπουλο. Ο κ. Μητσόπουλος, ένας γεωπόνος με μακρά εμπειρία στον χώρο της γεωργίας, ανέλυσε το όραμα και τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, εστιάζοντας στις καινοτόμες λύσεις που έρχονται να απαντήσουν στις σύγχρονες προκλήσεις του αγροτικού τομέα.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο motto της ADAMA «Listen > Learn > Deliver», το οποίο περιγράφει τη δέσμευση της εταιρείας να ακούει τις ανάγκες των παραγωγών και συνεργατών της, να μαθαίνει από αυτές και να παραδίδει εξειδικευμένες λύσεις που προσφέρουν πραγματική αξία στην αγορά.
Σημαντική στιγμή του “Tour of Knowledge 2025” αποτέλεσε η παρουσίαση της τεχνολογίας Asorbital™ Formulation από τον Salvatore Conese, Global Strategic Product Manager της ADAMA. Ο κ. Conese ανέλυσε τα πλεονεκτήματα αυτής της καινοτομίας, που εφαρμόζεται στα νέα μυκητοκτόνα Avastel® και Soratel®. Η τεχνική παρουσίαση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του γεωπόνου Field Marketing Κώστα Λουίζου.

Παράλληλα, ο Καθηγητής Ζιζανιολογίας, Δρ. Ηλίας Ελευθεροχωρινός, παρουσίασε μια ολοκληρωμένη στρατηγική διαχείρισης ζιζανίων, αναδεικνύοντας τη σημασία της σωστής επιλογής και εφαρμογής ζιζανιοκτόνων. Η επιστημονική του προσέγγιση ανέδειξε τη σημασία της παρακολούθησης των καιρικών συνθηκών, της καταγραφής δεδομένων μέσω ημερολογίου αγρού και της στενής συνεργασίας των παραγωγών με γεωπόνους για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των ζιζανίων.

Στη συνέχεια, ο Κώστας Μωϋσιάδης, Γεωπόνος Field Marketing, παρουσίασε μια σειρά προϊόντων βασισμένων στην τεχνολογία Asorbital™ και ολοκλήρωσε την παρουσίασή του με τα ζιζανιοκτόνα Edaptis® και Timeline FX® II, τα οποία αποτελούν καινοτόμες λύσεις για τη διαχείριση ανθεκτικότητας των ζιζανίων σιτηρών.

Η περιοδεία ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση δύο βιοδιεγερτών νέας γενιάς, του ExcelGrow® και του Veradyn®, από τον Νίκο Παπαμιχαήλ, Campaign Manager της ADAMA Ελλάς. Οι νέοι αυτοί βιοδιεγέρτες προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα στη θρέψη και την ανθεκτικότητα των καλλιεργειών, αποτελώντας μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη και ενίσχυση της αγροτικής παραγωγής.

Ένας από τους βασικούς λόγους της μεγάλης επιτυχίας του “Tour of Knowledge 2025” ήταν οι στενές σχέσεις που έχουν αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια οι εργαζόμενοι της ADAMA Hellas με τους επαγγελματίες του κλάδου. Το γεγονός αυτό εξασφάλισε τη θερμή ανταπόκριση των γεωπόνων και των καταστημάτων γεωπονικών εφοδίων, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά στις εκδηλώσεις. Στις παρουσιάσεις δεν περιορίστηκαν στον ρόλο των ακροατών, αλλά είχαν ενεργή συμβολή, διατυπώνοντας ερωτήσεις και προτάσεις. Επιπλέον, πολλοί από αυτούς εξέφρασαν τις απόψεις τους και μπροστά στην κάμερα της ADAMA Corporate TV, αποδεικνύοντας στην πράξη τη σημασία του ανοιχτού διαλόγου και της συνεργασίας που προωθεί η εταιρεία.

Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του “Tour of Knowledge 2025” σηματοδοτεί τη νέα πορεία της ADAMA Hellas, εστιάζοντας στην τεχνολογία, την καινοτομία και την ουσιαστική υποστήριξη των παραγωγών. Η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της γεωργίας, δημιουργώντας πραγματική αξία για τους συνεργάτες της.
Πηγή: www.ypaithros.gr