Τα ερωτήματα δεν είναι θεωρητικά, έχουν τεθεί στα social media, με τις απαντήσεις να οδηγούν στην κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης των προϊόντων-συνεπακόλουθα και στην εξάντληση των αποθεμάτων. Μετά από διάφορα debates το άσπρο T-shirt ανήκει τελικά στη γερμανική εταιρία Merz B. Schwanen (το T-shirt κοστίζει 70 ευρώ), ενώ το μάλλινο σακάκι του σεφ είναι προϊόν της σκανδιναβικής εταιρίας NN07. H τελευταία παρτίδα του θρυλείται ότι εξαντλήθηκε μέσα σε 45 λεπτά. Η NN07 με έδρα την Κοπεγχάγη (τα γράμματα σημαίνουν «No Nationality» και ιδρύθηκε το 2007) είναι ακριβώς το είδος των basic ρούχων που θα φορούσε ένας τύπος σαν τον Κάρμι. Το στιλ και η απήχηση του τηλεοπτικού σεφ, ας μην ξεχνάμε ότι οδήγησε την GAP να του προσφέρει τον κεντρικό ρόλο σε καμπάνια της.
Πανικός επικράτησε και με τα λευκά αθλητικά παπούτσια της Vans λόγω της παγκόσμιας απήχησης του δυστοπικού Squid Game. Το 2021, αναφέρθηκε ότι οι πωλήσεις του μοντέλου αυξήθηκαν κατά 7.800%. Είναι γεγονός: μια νέα ευκαιρία ανατέλλει για τα fashion brands.
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr