Το εξαιρετικό χρηματικό ποσό που χρέωσε ο ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός FOX στους διαφημιστές για μόλις 30 δευτερόλεπτα εκπομπής κατά τη διάρκεια του Super Bowl αποκαλύφθηκε και είναι πραγματικά αστρονομικό.
Το Super Bowl LIX έλαβε χώρα στο Caesars Superdrome στη Νέα Ορλεάνη. Οι Ιγκλς έκαναν επίδειξη δύναμης στον τελικό κόντρα στους Kansas City Chiefs του Γιώργου Καρλαύτη, πήραν τη νίκη με 40-22 και κατέκτησαν τον τίτλο, μην αφήνοντας τον Έλληνα Defensive End και τους συμπαίκτες του να γράψουν ιστορία ως η πρώτη ομάδα που έκανε το Three-Peat, παίρνοντας εκδίκηση για την προ διετίας ήττα τους.
Στην Αμερική, το παιχνίδι μεταδόθηκε από το FOX μέσω του προγράμματός του ‘NFL on Fox’, καθώς και από το Tubi, το οποίο είναι πλατφόρμα ροής και προβλήθηκε δωρεάν για όλους.
![Γιατί δεν πληρώθηκε ο Kendrick Lamar για το φαντασμαγορικό σόου στο ημίχρονο του Super Bowl](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.gr/10022025/11cfed4e-ecf4-4f97-9ec5-184e52b6c4d6.webp?operations=fit(:160))
Ενώ ο Kendrick Lamar έκανε ένα φαντασμαγορικό σόου στο ημίχρονο του Super Bowl, ο διάσημος καλλιτέχνης δεν είδε σημαντικά κέρδη να αντικατοπτρίζονται στον τραπεζικό του λογαριασμό.
Εκτός από το ίδιο το παιχνίδι, υπήρξαν αρκετοί που συντονίστηκαν για να παρακολουθήσουν το διάσημο σόου του ημιχρόνου, με τον Kendrick Lamar. Δεν είναι ασυνήθιστο τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα που μεταδίδονται ζωντανά να προσελκύουν υψηλές διαφημιστικές χρεώσεις για εκείνες τις εταιρείες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τον χρόνο εκπομπής για να προβάλουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες τους στο τεράστιο τηλεοπτικό κοινό που συντονίζεται.
Αυτό συμβαίνει συχνά και λόγω του ότι οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς πρέπει να ανακτήσουν χρήματα αφού συχνά ξοδεύουν μεγάλα κεφάλαια για να αποκτήσουν τα δικαιώματα προβολής αθλητικών γεγονότων εξαρχής. Η τελευταία συμφωνία για τα δικαιώματα εκπομπής του NFL καλύπτει 110 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάστημα 11 ετών, με πέντε διαφορετικούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να τα μοιράζονται.
Και για το Super Bowl, προέκυψαν τα εξαιρετικά χρηματικά ποσά που χρεώνει η FOX στους διαφημιστές για μόλις 30 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια της μετάδοσης. Σύμφωνα με το Variety, που αναμεταδίδει το IMDB, σχεδόν όλα τα διαφημιστικά slots για το Super Bowl έχουν ήδη πουληθεί από το FOX. Και για μόλις 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου, το FOX έχει χρεώσει το εντυπωσιακό ποσό των 7 εκατομμυρίων δολαρίων ανά θέση που πουλάει. Ο ραδιοτηλεοπτικός σταθμός φέρεται επίσης να ζητά από τους διαφημιστές να δεσμευτούν σε ένα πακέτο, προκειμένου να εξασφαλίσουν μια θέση κατά τη διάρκεια του ίδιου του αγώνα.
Πηγή: www.sportal.gr