Την πεποίθηση πως είναι αδύνατον να είχαν αποθηκευτεί 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού, στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας, που συγκρούστηκε στα Τέμπη εξέφρασε ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης.
Ειδικότερα, ο κ. Κιουτσούκης, όταν ρωτήθηκε σε εκπομπή του Open, αν στο πίσω κομμάτι της δεύτερης μηχανής υπάρχει περίπτωση να χώραγαν 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού, απάντησε «ούτε μια στο εκατομμύριο».
«Είναι αδύνατον να αποθηκεύτηκαν 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε στα Τέμπη» δήλωσε ο πρόεδρος εργαζομένων της Hellenic Train, υπογραμμίζοντας μάλιστα σε σχετική ερώτηση: «Αν εσείς πιστεύετε ότι μέσα σε αυτό τον χώρο μπορούν να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια και να μην βρεθεί ούτε ίχνος…».
Επιπλέον, ο ίδιος προχώρησε σε ανάρτηση στο Facebook, εξηγώντας επί της ουσίας πώς είναι ο θάλαμος και γιατί δεν θα μπορούσαν να χωράνε μέσα οι 2,5 τόνοι.
«Αυτός είναι ένας θάλαμος μηχανοδήγησης Η/Α!!! Σε αυτόν τον χώρο οι… επιστήμονες υποστηρίζουν ότι υπήρχε δεξαμενή με 2,5 τόνους άγνωστο εύφλεκτο υλικό!!! Η… επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!!» έγραψε χαρακτηριστικά.
Η φωτογραφία με τον θάλαμο που ανήρτησε ο κ. Κιουτσιούκης:
«Είναι ντροπή εν έτει 2025 να μην έχουμε τον σιδηρόδρομο που πρέπει»
Παράλληλα, ο κ. Κιουτσούκης, δήλωσε πως «οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train είμαστε μακριά από κόμματα και κυβερνήσεις. Αποζητούμε ό,τι και οι οικογένειες των 57 θυμάτων, αλλά και η δική μας οικογένεια, γιατί θρηνούμε 11 συναδέλφους. Εμείς θέλουμε να βγουν όλα στο φως. Απαιτούμε δικαιοσύνη για το τραγικό δυστύχημα και επιτέλους η Ελλάδα να αποκτήσει σιδηροδρομικό δίκτυο εφάμιλλο των ευρωπαϊκών χωρών, πράγμα που ζητάμε εδώ και 30 χρόνια. Είναι ντροπή εν έτει 2025 να μην έχουμε τον σιδηρόδρομο που πρέπει, μετά από τόσα δισεκατομμύρια που υποτίθεται πως επενδύθηκαν για αυτό το δίκτυο. Τα τρένα κινούνται με ασφάλεια με δύο τρόπους: πρώτον, να υπάρχει ο απαραίτητο προσωπικό και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ αναφέρει στο πόρισμα πως υπήρχε μισός εργαζόμενος το 2023 στον σιδηρόδρομο, σε αντιστοιχία με τους δύο που υφίστανται στα ευρωπαϊκά κράτη. Και δεύτερον, να τηρείται πιστά ο γενικός κανονισμός κυκλοφορίας».
Πηγή: www.cnn.gr