22 Δεκεμβρίου 2024
ΑΓΡΟΤΙΚΑ/ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΑ

Έρευνα ΙΝΕΜΥ: Η Black Friday δεν έκανε την “θετική έκπληξη” – iFarsala

Το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) για 9η χρονιά, διερεύνησε την συμμετοχή των εμπορικών επιχειρήσεων στη “Black Friday και αξιολόγησε τα κυριότερα χαρακτηριστικά της, πραγματοποιώντας έρευνα σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου οι οποίες πραγματοποιούν εκπτώσεις.

Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε πανελλαδικό δείγμα 400 επιχειρήσεων με κύρια δραστηριότητα το λιανικό εμπόριο σε επιμέρους κλάδους που συμμετέχουν σε εκπτωτικές ενέργειες (είδη οικιακού εξοπλισμού, ψυχαγωγικά-επιμορφωτικά-αθλητικά είδη, ένδυση-υπόδηση και εμπορία Η/Υ και τηλεπικοινωνιακού υλικού, καλλυντικά-κοσμήματα). Το δείγμα καθορίστηκε σύμφωνα με την δραστηριότητα και την μεγάλη γεωγραφική περιοχή.

Όπως αναφέρει το Ινστιτούτο σε σχετική ανακοίνωσή του, τα συμπεράσματά της ήταν τα εξής:

  • Στην φετινή περίοδο της “Black Friday” συμμετείχε μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές.

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 1

  • Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (56%) δήλωσαν μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους.

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 2

  • Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023.

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 3

  • Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες, παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο (κακοκαιρία “Bora”).

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 4

  • Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη “Black Friday” σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 01/12).

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 5

  • Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής.

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 6

  • Κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της.

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 7

  • Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά.

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 8

  • Η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.

Black - Friday - Έρευνα - ΕΣΕΕ 9


Πηγή: www.ifarsala.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Τι ισχύει για ειδικό και κανονικό καθεστώς ΦΠΑ αγροτών με το νέο Κώδικα – iFarsala

mera24

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ολοκληρώθηκαν οι εκκαθαριστικές πληρωμές για αγροπεριβαλλοντικά και βιολογικά μέτρα – iFarsala

mera24

Συνάντηση Κέλλα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία “Νέμεσις”  – iFarsala

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept