22 Δεκεμβρίου 2024
Travelnews

Έρευνα: Πώς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί την περίοδο των εορτών

Ποιες ταξιδιωτικές τάσεις επικρατούν

Περίπου 1 στους 5 ταξιδιώτες σκοπεύει να ταξιδέψει με αεροπλάνο κατά την διάρκεια των Ευχαριστιών ή των Χριστουγέννων, ενώ το 30% σκοπεύει να μείνει σε καταλύματα, όπως ξενοδοχεία ή ιδιωτικές ενοικιάσεις. Εκείνοι που σχεδιάζουν να αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους, προγραμματίζουν να ξοδέψουν περισσότερο για μεγαλύτερα ταξίδια σε ποσοστό 49%, καλύτερη τοποθεσία διαμονής σε ποσοστό 44% και αναβάθμιση αεροπορικών εισιτηρίων σε ποσοστό 29%.

Όσον αφορά στα εσωτερικά και διεθνή ταξίδια, το 52% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν τουλάχιστον μία εσωτερική πτήση αυτή την εορταστική περίοδο, ενώ το 24% που θα πετάξει για το εξωτερικό. Οι οδικές εκδρομές επίσης ανακάμπτουν, με το 65% των ταξιδιωτών των διακοπών να σχεδιάζουν μία τέτοια μετακίνηση.

Επίσης, όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν εφαρμογές κοινωνικών μέσων για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους σε ποσοστό 39% σε σύγκριση με το 27% του 2023. Η χρήση μικρών κοινωνικών βίντεο και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (GenAI) αυξάνεται επίσης σε 27% σε σχέση με 16% το 2023.

Περαιτέρω, η τάση του «Laptop lugging», δηλαδή φέρνοντας το φορητό υπολογιστή μαζί στις διακοπές, σημειώνει την πρώτη της αύξηση από το 2021, καθώς το 49% των εργαζόμενων ταξιδιωτών σκοπεύει να δουλέψει, τουλάχιστον μερικώς, στο μεγαλύτερο ταξίδι αναψυχής της σεζόν των εορτών του 2024, σε σχέση με το 34% πέρσι. Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τις μεγαλύτερες σε διάρκεια διακοπές των διεθνών ταξιδιωτών που εργάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους είναι η Ευρώπη σε ποσοστό 41%, το Μεξικό σε ποσοστό 20% και ο Καναδάς σε ποσοστό 14%, ακολουθώντας τις επιλογές του γενικού πληθυσμού που είναι ταξίδια σε Ευρώπη 36%, Μεξικό 23% και Καναδά 14%.

Σχετικά, η κα Κέιτ Φεράρα, αντιπρόεδρος και επικεφαλής τομέα μεταφορών, φιλοξενίας και υπηρεσιών των ΗΠΑ, Deloitte, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι ο ενθουσιασμός για τα ταξίδια της περιόδου των εορτών συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη σεζόν επισκεπτόμενοι φίλους και οικογένεια. Η αύξηση της συχνότητας των ταξιδιών ωθεί τους προϋπολογισμούς προς τα πάνω, δίνοντας στους παρόχους την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τις εορταστικές εμπειρίες. Οι ταξιδιώτες που επενδύουν στις γιορτινές τους αναμνήσεις θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τη βάση για πιστότητα που θα διαρκέσει πολύ μετά την Πρωτοχρονιά, καταλήγει η κα Φεράρα.

Σημειώνεται ότι η Deloitte παρέχει κορυφαίες υπηρεσίες στους τομείς του ελέγχου, της συμβουλευτικής, της φορολογίας και της υποστήριξης σε πολλά από τα πιο αναγνωρισμένα παγκόσμια brands, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν του 90% των εταιρειών του Fortune 500 και περισσότερων από 8.500 εταιρειών στις ΗΠΑ.

Διαβάστε ακόμα:

Τι προσελκύει τους ταξιδιώτες στη Βρετανία

Προδιαγραφές λειτουργίας για τα ορειβατικά καταφύγια

«Οικονομία εμπειριών», δίψα για περιπέτεια: Δύο παράγοντες-κλειδιά στην αγορά των ταξιδιών του μέλλοντος

Πηγή: www.travel.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Goldair: Είσοδος στον ξενοδοχειακό κλάδο με 5 αστέρων μονάδα στη Μύκονο

mera24

Νέα ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό σε εισπράξεις και αφίξεις

mera24

Προδιαγραφές λειτουργίας για τα ορειβατικά καταφύγια

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept