Οι μεγάλες μάρκες πολυτελείας αντιμετωπίζουν μια περίοδο επιβράδυνσης, καθώς η ζήτηση για ακριβά είδη επηρεάζεται από την οικονομική αβεβαιότητα και τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες. Ωστόσο, η Hermès καταφέρνει να ξεχωρίσει, διατηρώντας τη δυναμική της ακόμη και σε αυτή την ύφεση της αγοράς. Οι πωλήσεις της σημείωσαν άνοδο κατά την εορταστική περίοδο, καθώς οι εύποροι καταναλωτές παρέμειναν πιστοί στις εμβληματικές τσάντες και τα πολυτελή προϊόντα της, επιβεβαιώνοντας τη μοναδική θέση της εταιρείας στον κλάδο.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr