Στην πιο πρόσφατη διαφήμισή της για το Super Bowl, η Nike λανσάρει ένα μήνυμα για γυναίκες αθλήτριες που δεν έχουν πολύ καλή υποδοχή από τους χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα.,
Για πρώτη φορά μετά από 27 χρόνια, είδαμε μια διαφήμιση της Nike στο Super Bowl. Έχει περάσει πραγματικά τόσος καιρός; Δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι μία από τις μεγαλύτερες μάρκες μάρκετινγκ στον κόσμο, αν όχι, δεν βρίσκεται στη μεγάλη σκηνή του παιχνιδιού για σχεδόν τρεις δεκαετίες. Το «Hare Jordan» είναι αναμφισβήτητα μια διαφήμιση στο Top 10 του Super Bowl όλων των εποχών.
Κατηγορήστε τον εφησυχασμό, τον κατακερματισμό των μέσων ενημέρωσης και της κουλτούρας, ή ό,τι άλλο θέλετε, αλλά το να βρεθεί ξανά η συγκεκριμένη μάρκα στο Super Bowl είναι σωστό. Όχι μόνο αυτό, αλλά η Nike χρησιμοποίησε αυτή την ευκαιρία για να αποκαταστήσει τους σκληροπυρηνικούς αθλητές της, σε περίπτωση που κάποιος το ξεχάσει.
![Αποκαλύφθηκε το αστρονομικό κόστος για τη διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο Super Bowl](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.gr/10022025/b427b9f5-7088-4f6a-8a61-1e8921155709.webp?operations=fit(:160))
Το εξαιρετικό χρηματικό ποσό που χρέωσε ο ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός FOX στους διαφημιστές για μόλις 30 δευτερόλεπτα εκπομπής κατά τη διάρκεια του Super Bowl αποκαλύφθηκε και είναι πραγματικά αστρονομικό.
Δημιουργήθηκε με τους Wieden+Kennedy, και αφηγήθηκε ο βραβευμένος με Grammy Doechii, εδώ έχουμε μια ασπρόμαυρη ταινία, με φόντο το «Whole Lotta Love» των Led Zeppelin. Διαθέτει κορυφαίους αθλητές όπως καλαθοσφαιρίστριες οι Κέιτλιν Κλαρκ, Άτζα Γουίλσον, Γιούτζου Γουάτκινς και Σαμπρίνα Ιονέσκου, η ποδοσφαιρίστρια Αλέξια Πουτέγιας, η αστέρας του τένις Αρίνα Σαμπαλένκα, η αθλήτρια στίβου, Σα’Κάρι Ρίτσαρντσον και άλλες σπουδαίες προσωπικότητες, δείχνοντας όλοι τους διάφορους τρόπους με τους οποίους αποδεικνύουν ότι οι κριτικοί κάνουν λάθος.
«Δεν μπορείς να είσαι απαιτητικός. Δεν μπορείς να είσαι αμείλικτος. Δεν μπορείς να βάζεις τον εαυτό σου πρώτο», ακούγεται να λέει ο Doechii. «Λοιπόν, βάλε τον εαυτό σου πρώτο». Η ώθηση του μάρκετινγκ έρχεται σε μια στιγμή υψηλού κινδύνου για τη Nike , η οποία αγωνίζεται να αναζωογονήσει τις πωλήσεις που υστερούν. Και είναι ένα ακριβό στοίχημα: Ορισμένοι διαφημιστές του Super Bowl έχουν ξοδέψει περισσότερα από οκτώ εκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσουν 30 δευτερόλεπτα χρόνου ομιλίας.
Η διευθύντρια μάρκετινγκ, Νικόλ Γκράχαμ λέει ότι η Nike επέστρεψε στο Super Bowl για να αξιοποιήσει μια από τις πολύ λίγες μαζικές, κοινές πολιτιστικές εμπειρίες που μας έχουν απομείνει. «Σκεπτόμενη το Super Bowl και σκεπτόμενος αυτή τη στιγμή, ένιωσα πολύ επίκαιρο να πω την ιστορία αυτού του αθλητή», λέει η Νικόλ Γκράχαμ. «Οι γυναίκες καταρρίπτουν εντελώς τα ρεκόρ αυτή τη στιγμή, πουλάνε γήπεδα, πωλούν εισιτήρια, επιτάσσουν συμβόλαια όπως δεν έχεις ξαναδεί και έχουν πιθανώς μερικές από τις πιο σκληρές προσδοκίες για το πώς πρέπει να ενεργείς. Και νομίζω ότι θα επαναπροσδιορίσουν τι σημαίνει να είσαι αθλητές και προσωπικότητες του μέλλοντος».
Πηγή: www.sportal.gr