Φάνηκε γλαφυρά, αποκαλυπτικά, και για την Porsche σοκαριστικά, από τις πωλήσεις του 2024, το πόση ζήτηση ΔΕΝ έχουν τα ηλεκτρικά της. Άσχημα νούμερα πωλήσεων ισοδυναμούν με εξίσου άσχημες εξελίξεις στην παραγωγή, όπως φανερώνει η πρόθεση της εταιρίας να απολύσει κόσμο προκειμένου να ισοσταθμίσει τις ζημιές.
Σύμφωνα με το Reuters, η φίρμα από το Τσουφενχάουζεν σχεδιάζει την περικοπή 1.900 θέσεων εργασίας σε διάφορες μονάδες της Γερμανίας, εντός των επόμενων 3-4 ετών (ως το 2029). Κίνηση που θα έρθει να προστεθεί στην απόλυση ακόμα 2.000 εργαζομένων, η οποία πραγματοποιείται σε δυο δόσεις. Πέρσι έληξαν 1.500 συμβάσεις και δεν ανανεώθηκαν, ενώ για φέτος άλλοι 500 άνθρωποι θα δουν την πόρτα της εξόδου από την Porsche, με τον ίδιο τρόπο. Συνολικά, μιλάμε για περίπου 4.000 άτομα που είτε έχουν ήδη αποχωρήσει, είτε επίκειται η απομάκρυνσή τους από το εργατικό δυναμικό της Porsche.
Οι κύριες εγκαταστάσεις της μέσα και γύρω από τη Στουτγάρδη θα δεχθούν το μεγαλύτερο πλήγμα, με την ελπίδα πως οι περικοπές θα ολοκληρωθούν δίχως αναγκαστικές απολύσεις. Σύμφωνα με το Automotive News Europe, οι αποζημιώσεις και οι πρόωρες συνταξιοδοτήσεις θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην ομαλή εφαρμογή των μέτρων. Οι εργαζόμενοι στο Τσουφενχάουζεν και το κέντρο ερευνών στο Βάισαχ θα φέρουν το μεγαλύτερο βάρος των περικοπών. Ωστόσο, η κατάσταση δεν θα φτάσει στο απροχώρητο που βίωσε η Audi, η οποία αναγκάστηκε να βάλει λουκέτο σε εργοστάσιό της για τον ίδιο λόγο: χαμηλές πωλήσεις ηλεκτρικών.
Τα νέα έρχονται λίγο μετά τον αγώνα της VW να μην κλείσει μονάδες παραγωγής στη Γερμανία, κάτι που δεν έχει γίνει στην ιστορία της εταιρείας. Τελικά βρέθηκε η λύση και οι πύλες έμειναν ανοιχτές σε όλα τα εργοστάσια, με αντάλλαγμα το πάγωμα των μισθών μέχρι το 2031. Ωστόσο, ο κίνδυνος για περικοπές θέσεων εργασίας θα μπορούσε να ξεπεράσει τις 35.000, πριν το Βόλφσμπουργκ καταφέρει να βγει οριστικά από τη στενωπό.
Πηγή: autogreeknews.gr