Το νέο Ford Ranger απέκτησε στην γκάμα του για πρώτη φορά έκδοση Plug-In Hybrid, η οποία διατίθεται παράλληλα με τους κινητήρες πετρελαίου 2.0 EcoBlue 170 PS, 205 PS και 210 PS (στο Raptor), τον 3.0 V6 EcoBlue 240 PS και το βενζίνης 3.0 V6 292 PS. Να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις του είναι τετρακίνητες, ενώ τα προσφερόμενα αμαξώματα είναι τα Single Cab, Rap Cab και Double Cab.
Σχετικά με το νέο Ranger 2.3 EcoBoost 281 PS PHEV, συνδυάζεται αποκλειστικά με τη διπλή καμπίνα στις εκδόσεις Wildtrak και Stormtrak. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 65.135 ευρώ και 71.960 ευρώ αντίστοιχα (49.345 ευρώ και 54.515 ευρώ προ φόρων και δασμών). Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων, κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών, πλοήγηση, ασύρματη φόρτιση, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, κάμερα οπισθοπορείας, 18άρες ζάντες με ελαστικά διαστάσεων 255/65 R18 κ.λπ.
Το PHEV σύνολο αποτελείται από τον turbo βενζινοκινητήρα των 2.3 λίτρων και ένα ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 281 ίππους και τη ροπή των 690 Nm. Το ηλεκτρομοτέρ αντλεί ενέργεια από την μπαταρία καθαρής ενέργειας 11,8 kWh για ηλεκτρική κίνηση έως 50 χιλιόμετρα. Επίσης, η μετάδοση γίνεται με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων. Η μέγιστη ελκτική δυνατότητα παραμένει στα ίδια επίπεδα με τα θερμικά Ranger, δηλαδή 3.500 κιλά, όπως και το ωφέλιμο φορτίο του 1 τόνου για το χώρο φόρτωσης. Το νέο Ranger PHEV εφοδιάζεται με το πιο πρόσφατο σύστημα e-4WD, με μπλοκέ πίσω διαφορικό και με τις λειτουργίες Auto EV, EV Now, EV Later ή EV Charge. Σημαντική προσθήκη στον εξοπλισμό είναι το σύστημα Pro Power Onboard, με πολλαπλές πρίζες στην καρότσα και στο θάλαμο των επιβατών, παρέχοντας ισχύ 2,3 kW στάνταρ και προαιρετικά 6,9 kW. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η μπαταρία του PHEV μπορεί να τροφοδοτήσει εργαλεία και συσκευές σε εργοτάξιο ή απομακρυσμένο κάμπινγκ. Η ίδια, η συστοιχία, τώρα, φορτίζει σε λιγότερο από 4 ώρες, όταν συνδεθεί σε μονοφασική παροχή 16 αμπέρ.
Εξωτερικά, το νέο Ranger PHEV, πέρα από την έξτρα θύρα φόρτισης που είναι τοποθετημένη πιο πίσω από εκείνη για το ρεζερβουάρ της βενζίνης, διακρίνεται από τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, τα σήματα «PHEV», στα πλευρικά «βράγχια» και τα δύο αποκλειστικά χρώματα σε αποχρώσεις του γαλάζιου και του φιστικί. Στο εσωτερικό οι διαφορές περιορίζονται στα νέα γραφικά στο ψηφιακό πίνακα οργάνων και στο σύστημα πολυμέσων, όπου απεικονίζονται το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τα προγράμματα οδήγησης, η λειτουργία του υβριδικού συνόλου, η αυτονομία και λοιπά, «ηλεκτρικά», στοιχεία.
Πηγή: autogreeknews.gr