Κάποια χρόνια πριν, η Bugatti δήλωνε ότι δεν θα ασχολούνταν ξανά με τα ρεκόρ ταχύτητας. «Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι», λέει ο θυμόσοφος λαός. Κι όπως με πολλά γνωμικά, έτσι και εδώ βρίσκει την τέλεια εφαρμογή. Η Bugatti όχι μόνο ξανα-ασχολήθηκε με τα ρεκόρ, αλλά με τη Mistral έγραψε ένα που θα κάνει χρόνια να σπάσει (κι άμα σπάσει).
Με το αποσπώμενο hardtop στην ειδική θήκη και τον Andy Wallace (τον άνθρωπο πίσω από όλα τα ρεκόρ ταχύτητας που κατέχει η Bugatti) στο τιμόνι, η Mistral μπήκε στην πίστα του Papenburg και εξάντλησε μέχρι τελευταίας ρανίδας τη δυναμική του 8.0 W16 quadturbo, φτάνοντας στα 453,91 χλμ./ώρα! Επίδοση που άφησε πίσω της εκείνη του Hennessey Venom GT Spyder από το 2016, όταν το αμερικανικό hypercar είχε γράψει 427,44 χλμ./ώρα. Κοντολογίς, η Mistral εξαΰλωσε το προηγούμενο ρεκόρ για το ταχύτερο κάμπριο παραγωγής όλων των εποχών, κατά σχεδόν 30 χλμ./ώρα!
Το αυτοκίνητο που έσπασε τα μετρητικά όργανα παραχωρήθηκε ευγενικά από πελάτη, ο οποίος -συμπτωματικά- έχει επιλέξει έναν χρωματικό συνδυασμό που παραπέμπει στη Veyron Grand Sport Vitesse, η οποία το 2013 είχε σημειώσει ρεκόρ με 408,31 χλμ./ώρα. Η τεχνολογική πρόοδος, αποτυπωμένη στυγνά σε αριθμούς: μέσα σε 11 χρόνια, +45,6 χλμ./ώρα τελικής σε επίπεδα άνω των 400 χλμ./ώρα!
Στα «διαδικαστικά» της υπόθεσης, η Mistral βασίζεται στη Chiron Super Sport 300+ και δανείζεται τον τετρατούρμπινο 8.0 W16 αυτής, με απόδοση 1.600 ίππους και 1.600 Nm ροπής (+100 άλογα και ισάριθμα Nm σε σχέση με την απλή Chiron). Το υπάρχον μονοκόκ πλαίσιο δεν κόπηκε απλά για να δημιουργηθεί η ανοιχτή οροφή, αλλά έχει ανασχεδιαστεί και αναδιαμορφωθεί για να φτιαχτεί μια πιο στρογγυλεμένη σιλουέτα χωρίς κανένα συμβιβασμό στην απόδοση. Πρόκειται για την πρώτη «ανοιχτή» εκδοχή της Chiron, όπως επίσης και το πρώτο roadster της μάρκας από το 2015, όταν έληξε η παραγωγή της Veyron Grand Sport.
Πηγή: autogreeknews.gr