28 Ιουνίου 2026
Media

Μαρία Αναστασοπούλου: «Έχουμε κάνει παρέα με τον Άρη Πορτοσάλτε εκτός γραφείου»

«Τα δεδομένα στην τηλεόραση αλλάζουν και αυτό μας αφορά όλους», δήλωσε η Μαρία Αναστασοπούλου σε νέα της τηλεοπτική συνέντευξη. 

Η Μαρία Αναστασοπούλου παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» και τον Σαράντη Μαριεττή και όσα είπε προβλήθηκαν την Κυριακή (28.06.2026). Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια απάντησε για το «Live You», τον Άρη Πορτοσάλτε και τη νέα σεζόν.

«Η φετινή σεζόν ήταν διδακτική, τώρα προσαρμοζόμαστε να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη», είπε αρχικά η Μαρία Αναστασοπούλου.

Η Μαρία Αναστασοπούλου πρόσθεσε στη συνέχεια: «Είμαι ευγνώμων και χαρούμενη για τα καλά σχόλια που δέχομαι για την εκπομπή, αλλά υπάρχουν και τα αρνητικά σχόλια. Η εκπομπή μας είναι φτιαγμένη για να υπάρχουν αντίθετες απόψεις. Εκφράζουμε ελεύθερα την άποψή μας και εγώ και ο Άρης. Έχουμε κάνει παρέα με τον Άρη εκτός γραφείου. Αν δεν ταιριάζεις στοιχειωδώς με τους συνεργάτες σου, δε θα αποδώσει αυτό για πολύ καιρό. Είμαστε σε συζητήσεις με τον σταθμό για την επόμενη σεζόν, υπάρχει πολύ καλή διάθεση και από τις δύο πλευρές».

 

Κλείνοντας, η Μαρία Αναστασοπούλου είπε: «Πρέπει να καταλάβουμε ότι αλλάζουν πολύ τα δεδομένα στην τηλεόραση και αυτό μας αφορά όλους».

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι – επόμενο επεισόδιο: Η Μελισσάνθη αναγκάζεται να σκεφτεί ξανά τα όριά της

mera24

Χριστίνα Παππά: Όταν μία γυναίκα μπει σε εμμηνόπαυση ή θέλει πολύ σεξ, ή τίποτα – Ανήκω στην κατηγορία που δεν θέλω καθόλου

mera24

Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι – επόμενα επεισόδια: Μια συζήτηση και μνήμες από το παρελθόν οδηγούν την Πολυξένη σε σκέψεις που αποφεύγει

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept