22 Δεκεμβρίου 2024
Auto-Moto

Μόλις ένας στους δέκα Γερμανούς θα προτιμούσε ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύμφωνα με έρευνα

Δυσοίωνα για την ηλεκτροκίνηση είναι τα στοιχεία μελέτης του χρηματοοικονομικού ομίλου MHC Mobility

Την προτίμηση τους σε βενζινοκίνητα ή ντιζελοκίνητα αυτόκινητα, καθώς και τα υβριδικά, δηλώνουν οι Γερμανοί, οι οποίοι γυρίζουν την πλάτη τους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ο χρηματοοικονομικός όμιλος MHC Mobility σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων στη Γερμανία.

Ειδικότερα, το 27% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα προτιμούσε ένα καινούργιο αυτοκίνητο, που να είναι βενζινοκίνητο ή ντίζελ. Το ίδιο ποσοστό (27%) δήλωσε ότι θα προτιμούσε υβριδικό αυτοκίνητο, που συνδυάζει εκτός από τον ηλεκτροκινητήρα και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και μόνο το 12% τάχθηκε υπέρ ενός ηλεκτρικού οχήματος. Τα στοιχεία για τις επιθυμίες των Γερμανών δεν περιορίζονται μόνο για τη Γερμανία, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων δείχνουν ότι έχουν μειωθεί σε όλη την Ευρώπη κατά 5,8% σε ετήσια βάση τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, ενώ η συνολική αγορά αυτοκινήτων παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό σταθερή.

Όλα αυτά συμβαίνουν, παρά το γεγονός ότι οι αυτονομίες έχουν αυξηθεί και έχουν βελτιωθεί οι υποδομές φόρτισης. Την ίδια στιγμή που τα ηλεκτρικά οχήματα συχνά παραμένουν πιο ακριβά. Έτσι, τα εταιρικά αυτοκίνητα μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην ώθηση της ηλεκτροκίνησης, καθώς προσφέρουν επιλογές οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για ένα μικρό ή μεγάλο διάστημα χωρίς απαραίτητα την αγορά του.

Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια έρευνα περίπου το 70% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών είναι θετικοί στο να χρησιμοποιήσουν ένα εταιρικό ή ένα αυτοκίνητο μίσθωσης, ενώ οι ηλικιωμένοι είναι περισσότερο απρόθυμοι να το πράξουν. Η ίδια έρευνα έδειξε, ότι το 69% των νεαρών δηλώνουν έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν ένα αυτόνομο αυτοκίνητο, καθώς αυτό θα τους δώσει περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν κάποιες δουλειές τους κατά τη διάρκεια της μετακίνησής τους. Αυτός ο αριθμός είναι υψηλότερος σε σχέση με προηγούμενες έρευνες, αλλά έρχεται σε πλήρη αντίθεση με άτομα άνω των 60 ετών, από τα οποία μόλις το 7% θεωρεί την αυτόνομη οδήγηση ως ευκαιρία για να ολοκληρώσει κάποια εργασία. Από την ανάλυση των δεδομένων γίνεται γνωστό, ότι οι νέοι βλέπουν όλο και περισσότερο το αυτοκίνητο ως ένα έξυπνο χώρο εργασίας.

Ωστόσο, σημειώνεται ότι οι περισσότεροι άνθρωποι ακόμη δεν είναι έτοιμοι για την αυτόνομη οδήγηση. Μόνο το 18% των ερωτηθέντων είπε ότι θα μπορούσε να φανταστεί να μπαίνει σε ένα πλήρως αυτόνομο όχημα χωρίς δισταγμό, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 6% για οδηγούς άνω των 60 ετών. Οι ερωτηθέντες ήταν πολύ πιο ξεκάθαροι για το τι θέλουν από άποψη εξοπλισμού. Περίπου το 33% θέλει καλό infotainment σε οθόνες αφής στα πίσω καθίσματα, καθώς και συστήματα ήχου υψηλής ποιότητας. Σχεδόν το 62% θέλει μία σταθερή σύνδεση wifi στο αυτοκίνητο, ενώ στα δημοφιλή χαρακτηριστικά άνεσης που επιθυμούν οι οδηγοί, περιλαμβάνονται καθίσματα μασάζ (75%), θέσεις ψύξης και θέρμανσης ποτών (69%) και συστήματα καθαρισμού αέρα (70%).

Σχετικά Tags

ηλεκτρικό αυτοκίνητο Γερμανία


Πηγή: www.news.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ήρθε το νέο αυτοκίνητο που θα σπάσει ταμεία – AutoGreekNews

mera24

Νέο Toyota Yaris – τι άλλαξε, πότε έρχεται – AutoGreekNews

mera24

Τo MG3 Hybrid+ αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2025» για την Ελλάδα

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept