Πριν από περίπου τρίαχρόνια η ιταλική εταιρία Totem Automobilli παρουσίαζε ένα ονειρικό project restomodding, με την αναγέννηση της Alfa Romeo Giulia GT Junior των 60’s και μηχανικά μέρη από τη Giulia QV. Σήμερα η αναγεννημένη Μιλανέζα μόλις βρήκε τον 12ο αγοραστή της και φτάνει σε επίπεδα ισχύος, που όχι η QV, αλλά ούτε η Giulia GTAm δεν μπορεί να φανταστεί.
Στην Totem GT Super, όπως ονομάζεται η σαγήνη σε τέσσερις τροχούς, ο αλουμινένιος 2.8 V6 twinturbo αποδίδει 591 ίππους στις 7.200 σ.α.λ.μ (κόφτης στις 7.500 σ.α.λ.) και 700 Nm στις 3.000-6.000 σ.α.λ., ζυγίζοντας μόλις 180 κιλά. Αριθμοί που σύμφωνα με τους Ιταλούς, καθιστούν τον κινητήρα τους (εξελιγμένο σε συνεργασία με την Italteenica) ως τον πιο συμπαγή και ελαφρύ διτούρμπινο V6, που έχει μπει ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής! Με αυτή την ισχύ και παρότι λείπει ο συνδυασμός 8τάχυτου αυτόματου-launch control της σημερινής Giulia GTA (6άρι χειροκίνητο εδώ), η GT Super επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,2 δλ. και φτάνει μέχρι τα 313 χλμ./ώρα τελικής!
Η κορυφαία έκδοση βλέπει τον εξακύλινδρος των 2.9 λίτρων αποκτά νέα πιστόνια και μεγαλύτερες τουρμπίνες, μαζί με αναβαθμίσεις σε όλα τα παρελκόμενα (εξάτμιση, εισαγωγή, intercooler κλπ), για να φτάσει αισίως στους 740 ίππους και τα 850 Nm, στροφάροντας παράλληλα μέχρι τις 8.500 σ.α.λ.! Το βάρος αυξάνεται μόλις κατά 40 κιλά, διαμορφώνοντας τη συνολική ένδειξη της ζυγαριάς στα 1.180 κιλά. Ο συνδυασμός τους με τα 740 άλογα μας δίνει μια απίστευτη αναλογία 1,59 κιλών ανά ίππο, φέρνοντας τη ρετρό Alfa σε περιβάλλον hypercar! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά εύκολα μπορούμε να τη σκεφτούμε να θέλει λιγότερο από 3,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.
Τα περισσότερα τμήματα του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ανθρακόνημα, ενώ έχουν γίνει πολλές ενισχύσεις για να αντέξει το σασί την υψηλή απόδοση. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενα σε 10 επίπεδα αμορτισέρ της Bilstein. Προαιρετικά διατίθενται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή ακόμα και αερανάρτηση. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών με ελαστικά Pirelli Trofeo R 225/40 εμπρός και 255/40 πίσω, κρύβοντας αεριζόμενες και τρυπητές δισκόπλακες Brembo (345 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω).
Ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε την παραγωγή να μην ξεπερνά τα 10 κομμάτια, αλλά η ζήτηση είναι τέτοια ώστε αισίως η Totem Automobili αριθμεί τη 12η GT Super. Πόσα χρήματα απαιτούνται για να αρχίσουν οι Ιταλοί να φτιάχνουν τη 13η; Από 539.000 ευρώ και πάνω.
Πηγή: autogreeknews.gr