Μιλώντας στο 15ο Capital Link Forum-Greek Shipping, ανέφερε: «Οι ναυτιλιακές εταιρείες, και ειδικά οι ελληνικές, επενδύουν συνεχώς σε πανάκριβα πλοία υψηλής τεχνολογίας. Πρόκειται για μία τεχνολογία η οποία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, πιο γρήγορα και από τα έξυπνα κινητά μας τηλέφωνα. Και όμως, δεν υπάρχουν οι ναυτικοί που θα εργαστούν σε αυτά τα high tech πλοία. Αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία σήμερα. Πόσο μάλλον όταν τα πλοία αυτά θα πρέπει να χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα, τα οποία θα έχουν ιδιαιτερότητες και θα απαιτούν από τους ναυτικούς να έχουν εξειδικευμένες γνώσεις και κατάρτιση.»
Για την πράσινη μετάβαση, ο δρ Τσάκος ανέφερε: «Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει λάβει μέχρι στιγμής πολλά μέτρα για να προχωρήσει στην πράσινη μετάβαση και διαδραματίζει τεράστιο ρόλο στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, μεταφέροντας το 90% του παγκόσμιου εμπορίου.»
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Βαριές ευθύνες σε ΟΣΕ και Hellenic Train δείχνει το επίσημο πόρισμα για τα Τέμπη – Αξιολογούνται τα νέα βίντεο
Το χρονικό του εγκλήματος στους Γόννους: Τα πλαστά γραμμάτια και το «εκρηκτικό» παρελθόν του 60χρονου αυτόχειρα
Ψηφιακό «μάτι» με διασταυρώσεις και ελέγχους από την ΑΑΔΕ σε πάρκινγκ, πλυντήρια και συνεργεία αυτοκινήτων
Πηγή: www.protothema.gr