26 Ιουνίου 2026
Κόσμος

Ο πρωθυπουργός του Κατάρ είπε στον Ιρανό ΥΠΕΞ ότι η χρήση των Στενών του Ορμούζ ως «εργαλείου πίεσης» θα εμβαθύνει την κρίση

Ο Αλ-Θάνι είναι επίσης και ο υπουργός Εξωτερικών του Κατάρ

Ο πρωθυπουργός του Κατάρ είπε στον υπουργό Εξωτερικών του Ιράν ότι η χρήση των Στενών του Ορμούζ ως “εργαλείου πίεσης” θα μπορούσε μόνο να εμβαθύνει την κρίση στον Κόλπο, ανέφερε σήμερα σε μία ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών του Κατάρ.

Ο πρωθυπουργός Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραμάν αλ-Θάνι είπε επίσης στον Αμπάς Αραγτσί στη διάρκεια μιας τηλεφωνικής συνομιλίας, ότι όλες οι πλευρές που εμπλέκονται στη διαμάχη θα πρέπει ν’ αντιδράσουν στις προσπάθειες διαμεσολάβησης για τον τερματισμό του πολέμου.

Ο Αλ-Θάνι είναι επίσης και ο υπουργός Εξωτερικών του Κατάρ. Το υπουργείο δεν δημοσιοποίησε το χρόνο πραγματοποίησης της τηλεφωνικής συνομιλίας.

Σχετικά Tags

Στενά Ορμούζ Αμπάς Αραγτσί ΚΑΤΑΡ Ιράν


Πηγή: www.news.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ελικόπτερο τύπου Apache συνετρίβη στα Στενά του Ορμούζ – Σώοι και οι δύο πιλότοι λέει ο Τραμπ

mera24

Αγκάθι το ζήτημα της Ταϊβάν: Η σκληρή προειδοποίηση Σι σε Τραμπ – Το ζήτημα μπορεί να μας φέρει σε σύγκρουση

mera24

Τουσκ: Οι κίνδυνοι για την ασφάλεια στην ανατολική πτέρυγα του ΝΑΤΟ ενδέχεται να κλιμακωθούν σύντομα

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept