Ο Qais Amori από την Almosafer αναφέρθηκε στις δυνατότητες ανίχνευσης απάτης μέσω τεχνητή νοημοσύνης. Η Melissa Skluzacek από την easyJet επεσήμανε ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει ενσωματωθεί σε όλες τις εμπορικές και λειτουργικές δραστηριότητες της εταιρείας, λειτουργώντας «ως ένα επιπλέον ζευγάρι χέρια». Από την πλευρά της, η Sally Bunnell της NaviSavi ανέλυσε πώς η εταιρεία αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να επιμελείται, να κατηγοριοποιεί και να «ταγκάρει» περιεχόμενο χρηστών, ενσωματώνοντας επιλογές απευθείας κράτησης για συνεργαζόμενες ταξιδιωτικές μάρκες.
Ο Dave Goodger από την Tourism Economics άνοιξε τη θεματική με παρουσίαση στοιχείων από την έκθεση WTM Global Trends Report 2025, σύμφωνα με τα οποία 3 στους 10 ταξιδιώτες πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αυξήσει τη μέση δαπάνη τους. Παράλληλα, σημείωσε ότι η συνολική αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την περαιτέρω θετική επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης σε επιχειρήσεις και ταξιδιώτες.
Στο ίδιο πάνελ, ο Pablo Gómez Fernandez-Quintanilla, CEO της Holafly, επίσημου τεχνολογικού συνεργάτη της WTM London, τόνισε πως η άνοδος της διεθνούς ταξιδιωτικής κίνησης, η ανάγκη για συνεχή συνδεσιμότητα και η εξάπλωση της υβριδικής εργασίας λειτουργούν συνδυαστικά ως μοχλοί ανάπτυξης για τον τομέα.
Κλείνοντας τις εργασίες, ο σύμβουλος τεχνολογίας της WTM και διοργανωτής του Summit, Timothy O’Neil Dunne (T2Impact), σχολίασε ότι ο τουρισμός έχει πολλά μέτωπα ανοιχτά – πόλεμο, πανδημίες, πολιτικές αναταράξεις – ενώ η γενετική τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αναζητούμε, σχεδιάζουμε και βιώνουμε το ταξίδι. Όπως τόνισε, το κυρίαρχο συμπέρασμα είναι πως, παρά τις ανατροπές που επιφέρει, η τεχνολογία παραμένει προσηλωμένη στο ίδιο θεμελιώδες ζητούμενο. Να κάνει τα ταξίδια καλύτερα για τους ανθρώπους.
Διαβάστε ακόμα:
Ο Παγκόσμιος Τουρισμός σε τροχιά υπεραπόδοσης -Πρόβλεψη για ανάπτυξη 16 τρισ. δολ. έως το 2035
Έρευνα: Η Φιλοξενία ως το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος
Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση της ζήτησης και των ταξιδιωτικών εισπράξεων από το Ηνωμένο Βασίλειο
Πηγή: www.travel.gr