12 Νοεμβρίου 2025
Travelnews

Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην ταξιδιωτική εμπειρία

Ο Qais Amori από την Almosafer αναφέρθηκε στις δυνατότητες ανίχνευσης απάτης μέσω τεχνητή νοημοσύνης. Η Melissa Skluzacek από την easyJet επεσήμανε ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει ενσωματωθεί σε όλες τις εμπορικές και λειτουργικές δραστηριότητες της εταιρείας, λειτουργώντας «ως ένα επιπλέον ζευγάρι χέρια». Από την πλευρά της, η Sally Bunnell της NaviSavi ανέλυσε πώς η εταιρεία αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να επιμελείται, να κατηγοριοποιεί και να «ταγκάρει» περιεχόμενο χρηστών, ενσωματώνοντας επιλογές απευθείας κράτησης για συνεργαζόμενες ταξιδιωτικές μάρκες.

Ο Dave Goodger από την Tourism Economics άνοιξε τη θεματική με παρουσίαση στοιχείων από την έκθεση WTM Global Trends Report 2025, σύμφωνα με τα οποία 3 στους 10 ταξιδιώτες πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αυξήσει τη μέση δαπάνη τους. Παράλληλα, σημείωσε ότι η συνολική αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την περαιτέρω θετική επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης σε επιχειρήσεις και ταξιδιώτες.

Στο ίδιο πάνελ, ο Pablo Gómez Fernandez-Quintanilla, CEO της Holafly, επίσημου τεχνολογικού συνεργάτη της WTM London, τόνισε πως η άνοδος της διεθνούς ταξιδιωτικής κίνησης, η ανάγκη για συνεχή συνδεσιμότητα και η εξάπλωση της υβριδικής εργασίας λειτουργούν συνδυαστικά ως μοχλοί ανάπτυξης για τον τομέα.

Κλείνοντας τις εργασίες, ο σύμβουλος τεχνολογίας της WTM και διοργανωτής του Summit, Timothy O’Neil Dunne (T2Impact), σχολίασε ότι ο τουρισμός έχει πολλά μέτωπα ανοιχτά – πόλεμο, πανδημίες, πολιτικές αναταράξεις – ενώ η γενετική τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αναζητούμε, σχεδιάζουμε και βιώνουμε το ταξίδι. Όπως τόνισε, το κυρίαρχο συμπέρασμα είναι πως, παρά τις ανατροπές που επιφέρει, η τεχνολογία παραμένει προσηλωμένη στο ίδιο θεμελιώδες ζητούμενο. Να κάνει τα ταξίδια καλύτερα για τους ανθρώπους.

Διαβάστε ακόμα:

Ο Παγκόσμιος Τουρισμός σε τροχιά υπεραπόδοσης -Πρόβλεψη για ανάπτυξη 16 τρισ. δολ. έως το 2035

Έρευνα: Η Φιλοξενία ως το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση της ζήτησης και των ταξιδιωτικών εισπράξεων από το Ηνωμένο Βασίλειο

Πηγή: www.travel.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Η SEAJETS εγκαινιάζει την παιδική χαρά στο Πάρκο Νεολαίας του Δήμου Κηφισιάς στη Νέα Ερυθραία

mera24

Πήγαμε στο The Old Wellington, Μάντσεστερ- Happy Traveller

mera24

Οι γαμήλιες τάσεις του 2026 και οι ταξιδιωτικές εμπειρίες που διαμορφώνονται για ζευγάρια και καλεσμένους

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept