22 Ιουνίου 2026
Αθλητικά

Ομπράντοβιτς: Όλα όσα ειπώθηκαν στην παρουσιάσή του από τον Παναθηναϊκό

Εποχή Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό! Ο Ζοτς παρουσιάστηκε και επίσημα από την πράσινη ΚΑΕ σε μία ιστορική ημέρα για τον σύλλογο, γνωρίζοντας μάλιστα την αποθέωση από τον κόσμο του τριφυλλιού, εντός του T-Center.

Τόσο ο ίδιος ο Σέρβος κόουτς όσο και ο εορτάζων Δημήτρης Γιαννακόπουλος μίλησαν στην παρουσίαση – συνέντευξη Τύπου με τρομερές ατάκες αλληλοεκτίμησης, παρασκηνίου πίσω από τη συμφωνία,

Παράλληλα υπήρξαν και ωραίες, αυθμόρμητες στιγμές με τα άπταιστα ελληνικά του Ζοτς, τη συγκίνηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου σε ερώτηση για τους Παύλο και Θανάση, αλλά και το «Can you imagine?» του ίδιου λίγο αργότερα.

Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψουμε την απίθανη υποδοχή του κόσμου στον Ομπράντοβιτς, με αγκαλιές, συγκίνηση, αλλά και έναν τρομερό λόγο του Δημήτρη Γιαννακόπουλου με τον Ζοτς αγκαλιά.

Τα λόγια του Ζέλικο Ομπράντοβιτς

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τη διοίκηση για την ευκαιρία να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό, τονίζοντας ότι η επικοινωνία του με την οικογένεια Γιαννακόπουλου και τον σύλλογο δεν διακόπηκε ποτέ και πως η συμφωνία προέκυψε έπειτα από ειλικρινείς και ξεκάθαρες συζητήσεις των τελευταίων ημερών.

Υπογράμμισε ότι επιστρέφει με μεγάλο κίνητρο, αλλά με απόλυτη προσήλωση στο παρόν και όχι στις επιτυχίες του παρελθόντος, επισημαίνοντας πως υπάρχει πολλή δουλειά μπροστά για να βελτιωθεί η ομάδα.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι έχει ήδη επικοινωνήσει με τον Κώστα Σλούκα και σκοπεύει να μιλήσει με όλους τους παίκτες μέσα στο καλοκαίρι, απέφυγε να ανοίξει τα χαρτιά του για το τεχνικό επιτελείο, ενώ δήλωσε συγκινημένος από την αποθέωση των φιλάθλων και έτοιμος να ξεκινήσει άμεσα δουλειά με στόχο νέες επιτυχίες.

«Πρώτα απ’ όλα, θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τη διοίκηση για την ευκαιρία να βρίσκομαι ξανά εδώ.

Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Άλλωστε, ποτέ δεν χάθηκε η επικοινωνία μου με την οικογένεια Γιαννακόπουλου και τον Παναθηναϊκό.

Σας ευχαριστώ για την υποδοχή και για την ευκαιρία να επιστρέψω σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο. Είναι μεγάλη τιμή και μεγάλη ευθύνη να βρίσκομαι ξανά εδώ

Κοίταξα μέσα μου κι αμέσως βρήκα κίνητρο, τα πάντα μέσα μου μου έδειξαν ότι είμαι εδώ για να δείξω σεβασμό. Πρέπει να έχουμε το μυαλό μας στο παρόν, δεν είμαστε εδώ για το παρελθόν. Έχουμε να διορθώσουμε πολλά πράγματα».

Για τις επαφές: «Οι επαφές μας έγιναν τις τελευταίες ημέρες. Μέχρι πριν από δύο ημέρες υπήρχαν συζητήσεις και, πάνω απ’ όλα, έπρεπε να δείξω σεβασμό στον εαυτό μου και σε όσα πρεσβεύω όλα αυτά τα χρόνια.

Κάναμε μια ειλικρινή και ξεκάθαρη συζήτηση με τον Δημήτρη, ο οποίος ταξίδεψε για να συναντηθούμε από κοντά. Ανταλλάξαμε τις σκέψεις μας και, τελικά, συμφωνήσαμε πολύ εύκολα.

Πιστεύω πως τα πιο απλά πράγματα είναι συνήθως και τα καλύτερα».

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αποκάλυψε παράλληλα, ότι χθες μίλησε με τον Κώστα Σλούκα, αλλά σκοπεύει να μιλήσει με όλους μέσα στο καλοκαίρι.

Για το τεχνικό επιτελείο ο Ομπράντοβιτς είπε: «Οι φήμες είναι μέρος της δουλειάς μας. Ο καθένας έχει την άποψή του και ακούγονται πολλά πράγματα καθημερινά.

Τι θα πρέπει να κάνω; Να βγαίνω συνεχώς και να εξηγώ τι ισχύει και τι όχι; Είμαι πολύ σοβαρός σε ό,τι αφορά τη δουλειά μου και, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, οι πρώτοι που θα ενημερωθούν για τις αποφάσεις και τις επιλογές μου θα είναι ο πρόεδρος και ο οργανισμός του Παναθηναϊκού.

Αυτή τη στιγμή είναι πολύ νωρίς για να πω οτιδήποτε περισσότερο. Ελπίζω να το καταλαβαίνετε».

Για την αποθέωση του κόσμου, ενώ απευθύνθηκε στον Φραγκίσκο Αλβέρτη στα ελληνικά: «Είμαι πολυ χαρούμενος. Δεν περίμενα ότι θα ήταν κόσμος ούτε ότι θα ήταν κάτι τόσο ξεχωριστό. Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα όσα κάνουν κάθε φορά. Είμαι έτοιμος να δουλέψω. Κύριε Αλβέρτη είσαι έτοιμος ε;;;»

Και κατέληξε: «Θα είμαστε πολύ χαρούμενοι αν πάρει τον τίτλο ο Παναθηναϊκός!»

Τα λόγια του Δημήτρη Γιαννακόπουλου:

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος χαρακτήρισε την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ως μία ιστορική στιγμή για τον Παναθηναϊκό, τονίζοντας πως η επιθυμία να τον δει ξανά στον «πράσινο» πάγκο δεν έφυγε ποτέ από το μυαλό του και πως θεωρούσε δεδομένο ότι κάποια στιγμή οι δρόμοι τους θα συναντηθούν ξανά.

Υπογράμμισε ότι ο Σέρβος τεχνικός επιστρέφει «στο σπίτι του», ευχαριστώντας τον για όσα έχει προσφέρει στον σύλλογο, ενώ σημείωσε πως η συμφωνία αποτελεί εκπλήρωση μιας υποχρέωσης απέναντι στον κόσμο του Παναθηναϊκού.

Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι κάθε άνθρωπος που ο Ομπράντοβιτς θεωρεί πως μπορεί να βοηθήσει έχει θέση στην ομάδα, επανέλαβε πως στόχος είναι ο σύλλογος να ξεπεράσει ακόμη και τη Ρεάλ Μαδρίτης σε ευρωπαϊκές επιτυχίες και αποκάλυψε ότι ο Ζοτς στάθηκε δίπλα του στα δύσκολα χρόνια, επικοινωνώντας συχνά μαζί του και προσφέροντάς του συμβουλές και στήριξη.

«Το 2024 είχα πει ότι θα προσπαθήσουμε να ξανακάνουμε τον Παναθηναϊκό τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ευρώπη, κάποιοι μπορεί να αμφέβαλλαν. Κατακτήσαμε την EuroLeague, φέραμε το Final Four στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε το καλύτερο γήπεδο της Ευρώπης και τώρα έρχεται η στιγμή να κλείσει ο κύκλος με τον πιο ιδανικό τρόπο.

Επιστρέφει ο κορυφαίος των κορυφαίων. Η αγάπη μας, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομά του με τις περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του Παναθηναϊκού. Σήμερα ο Ζέλικο επιστρέφει εκεί όπου ανήκει. Στην οικογένειά του. Κόουτς, σε ευχαριστούμε για τα πάντα. Καλώς ήρθες σπίτι σου.

Αυτή είναι παραπάνω από ιστορική μέρα για τον Παναθηναϊκό. Ήταν υποχρέωση στον κόσμο του Παναθηναϊκού. Ήταν καλύτερο κι από ένα ευρωπαϊκό».

Για το πώς επήλθε η συμφωνία: «Για μένα αυτή η σκέψη δεν έφυγε ποτέ από το μυαλό μου. Από τη στιγμή που ανέλαβα τον Παναθηναϊκό, πίστευα ότι ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έπρεπε, όφειλε και ήθελα να επιστρέψει κάποια στιγμή στην ομάδα.

Ήταν μια ιδέα που υπήρχε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και, τα τελευταία χρόνια, ωρίμαζε συνεχώς. Θεωρούσα πως, όταν θα έρθει η κατάλληλη στιγμή και οι συνθήκες θα είναι οι σωστές, ο δρόμος μας θα συναντηθεί ξανά.

Ευτυχώς, αυτή η στιγμή έφτασε».

Για το τεχνικό επιτελείο: «Ο Παναθηναϊκός είναι ένας σύλλογος με τεράστια ιστορία. Από αυτή την ομάδα έχουν περάσει ιερά τέρατα του αθλήματος, άνθρωποι που άφησαν το αποτύπωμά τους και συνέβαλαν στις μεγαλύτερες επιτυχίες της.

Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Οποιοσδήποτε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς θεωρεί ότι μπορεί να προσφέρει, να βοηθήσει και να είναι χρήσιμος στον σύλλογο, έχει ανοιχτή την πόρτα του Παναθηναϊκού.

Στόχος όλων μας είναι να ενώσουμε δυνάμεις και να συνεχίσουμε να γράφουμε το μέλλον αυτού του μεγάλου συλλόγου».

Η δήλωση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για την αντιπαλότητα: «Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι αντίπαλοι. Ο μεγάλος αντίπαλός μας, φαντάζομαι για τη Ρεάλ μιλάτε, έχασε φέτος τον τελικό. Θυμάμαι τον Ζέλικο να λέει ότι πρέπει να την περάσουμε τη Ρεάλ. Αν θεωρείται ότι το ερώτημα είναι αν θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ, ναι θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ. Ελπίζουμε ότι μία ημέρα θα την περάσουμε».

Η αποκάλυψη του Δημήτρη Γιαννακόπουλου: «Τα τελευταία χρόνια περάσαμε πολλές πίκρες. Ο ένας άνρθωπος που με έπαιρνε πάντα τηλέφωνο ήταν ο κύριος δίπλα μου και μου έλεγε να μην ανησυχώ δίνοντάς μου συμβουλές. Σαν προπονητής μπορεί να ήταν αντίπαλος. Σαν προπονητής ποτέ».

Πηγή: www.sportal.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Γιαννακόπουλος: Ανάρτηση με «μηνύματα»

mera24

Ο Νικ Καλάθης στον ΠΑΟΚ μέχρι το 2028 – Η κινηματογραφική παρουσίαση του Έλληνα γκαρντ

mera24

Ασημένιο μετάλλιο για την Πρεβολαράκη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Πάλης

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept