21 Φεβρουαρίου 2025
Travelnews

Ποιους ελληνικούς προορισμούς αναζητούν περισσότερο για τα ταξίδια τους οι Βρετανοί το 2025

Grecotel: Αυθεντικές διακοπές στην Ελλάδα χωρίς κρυφά κόστη

«Οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν ευκολία, αλλά δεν θέλουν να συμβιβαστούν στην ποιότητα ή την αυθεντικότητα», σχολιάζει η κα Οδύσσεια Σηφουνάκη Δασκαλαντωνάκη, Executive Director και ξενοδόχος τρίτης γενιάς στη Grecotel

«Η φιλοσοφία μας για το «exclusive all-inclusive» εξισορροπεί απόλυτα αυτές τις ανάγκες, αφαιρώντας το άγχος του προγραμματισμού των διακοπών, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει μια premium εμπειρία. Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν επιλεγμένη γαστρονομία, premium ποτά και δραστηριότητες εμπνευσμένες από την τοπική κουλτούρα για όλες τις ηλικίες, χωρίς να ανησυχούν για κρυφά κόστη. Έτσι, έχουν την ευκαιρία να χαλαρώσουν και να αφοσιωθούν πλήρως στην εμπειρία. Δραστηριότητες όπως μαθήματα μαγειρικής με θέμα το κουμκουάτ στην Κέρκυρα ή η συγκομιδή ελιάς στην Κρήτη δίνουν στις οικογένειες τη δυνατότητα να έρθουν πιο κοντά, βιώνοντας ταυτόχρονα κάτι αυθεντικά ελληνικό».

 Γαστρονομικό Κυνήγι Θησαυρού 

Το 69% των Βρετανών ταξιδιωτών δηλώνει ότι το φαγητό αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή προορισμού. Πλέον, όμως, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν τα δρομολόγιά τους γύρω από viral πιάτα και τοπικές λιχουδιές, μετατρέποντας κάθε γεύμα σε μια ξεχωριστή γαστρονομική εμπειρία, επηρεασμένοι από τα social media. 

Λογοτεχνική Απόδραση – «PaperbackPackers» 

Το 90% των Βρετανών που διαβάζουν περισσότερο στις διακοπές τους σε σύγκριση με την καθημερινότητά τους είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν ένα ολόκληρο βιβλίο. Παρά τη δημοτικότητα των e-readers, το 56% των αναγνωστών προτιμά να αγοράζει φυσικά βιβλία από τα αεροδρόμια πριν από το ταξίδι. 

Ταξίδια με σκοπό τη γνώση – «Trivial Pursuits» 

Το 70% των ταξιδιωτών θέλει να επιστρέψει από τις διακοπές του έχοντας μάθει κάτι καινούργιο. Παράλληλα, το 32% δηλώνει ότι είναι πιθανό να επιλέξει ξενοδοχείο ή θέρετρο με δραστηριότητες και εγκαταστάσεις για αθλητισμό ή εμπειρίες. Στις ηλικίες 18-24, το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 58%, επιβεβαιώνοντας τη στροφή των νεότερων γενεών προς ταξίδια που συνδυάζουν αναψυχή και προσωπική ανάπτυξη. 

 «Trip Collectives» – Ταξίδια σε ομάδες με ανεξάρτητες κρατήσεις 

Η νέα τάση των «Trip Collectives» επιτρέπει σε φίλους ή οικογένειες να ταξιδεύουν μαζί, αλλά με ξεχωριστές κρατήσεις, συντονίζοντας όμως τη διαμονή τους στο ίδιο ξενοδοχείο ή θέρετρο. Σύμφωνα με την έρευνα, το 71% των ενηλίκων που σκοπεύουν να ταξιδέψουν το 2025 προγραμματίζει τις διακοπές του με βάση τις ημερομηνίες διακοπών φίλων ή συγγενών. 

Πηγή: www.travel.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ιστορικό υψηλό για τον ελληνικό τουρισμό το 2024

mera24

Ποιες θα είναι οι αυξήσεις στους βασικούς μισθούς των εργαζομένων στα ξενοδοχεία το 2025 και το 2026

mera24

Κατακλύστηκε από Έλληνες και ξένους επισκέπτες η Θεσσαλονίκη για την εορταστική περίοδο

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept