Mέσα από την εμπειρία του, εκφράζει τις ανησυχίες του για την καθυστέρηση στη μετάβαση στη «πράσινη» ναυτιλία και τις δυσκολίες στην εφαρμογή των νέων κανονισμών, που επηρεάζουν το μέλλον του κλάδου. «Αυτό που με ανησυχεί ιδιαίτερα είναι το γεγονός ότι κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς δουλειά οι μικρομεσαίες ναυτιλιακές εταιρείες. Πολύ φοβάμαι ότι, με τον τρόπο που μπήκαν οι Ευρωπαϊκοί κανονισμοί και τους αποδεχτήκαμε, τώρα με το νέο σύστημα, ακόμα και οι μεγαλύτερες εταιρείες αντιμετωπίζουν προβλήματα πόσο μάλλον οι μικρομεσαίες.
Ο κάθε ναυλωτής προσπαθεί να επιβάλλει τους όρους του, βάζοντας τη δική του «ρήτρα στο ναυλοσύμφωνο»- «charter party clause»- σχετικά με το FuelEU για να επιβαρύνεται οικονομικά ο πλοιοκτήτης και όχι ο ναυλωτής ειδικά τώρα που η ναυλαγορά δεν είναι καλή και αναζητούν όλοι ναύλους».
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Γιάννος Παπαντωνίου: Προσβλήθηκε από καρκίνο του προστάτη – «Δεν είναι πολύ μακριά η ώρα του αποχαιρετισμού»
Βασίλης Φλωρίδης στον Δανίκα: «Όποιος δικαστής θέλει, μπορεί να είναι ανεξάρτητος»
Γιώργος Σαμπάνης: Αντιδράσεις για τη συμπεριφορά του σε θαμώνα που έκανε πρόταση γάμου στη σκηνή – Η αγένεια στο μεγαλείο της, γράφουν στο TikTok
Πηγή: www.protothema.gr