Νέα δεδομένα στα αυτοκίνητα πόλης θα φέρει το ολοκαίνουργιο Hyundai Inster, το οποίο είναι ένα πολύ νεανικό μίνι αμιγώς ηλεκτρικό SUV με πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Ο χρόνος που θα ξεκινήσει το λανσάρισμά του στη χώρα μας πλησιάζει ολοένα και περισσότερο, ενώ ήδη σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης έχουν ανακοινωθεί οι τιμές του.
Στην Ελλάδα το Hyundai Inster αναμένεται να πατήσει τον Φεβρουάριο του 2025, όμως οι παραγγελίες του θα ανοίξουν νωρίτερα, προς τα τέλη του 2024 αρχές του 2025. Παράλληλα θα ανακοινωθούν και οι τιμές διάθεσής του, οι οποίες σύμφωνα με πρώτες εκτιμήσεις θα ξεκινούν αρκετά πιο κάτω από τις 20.000 ευρώ (με την κρατική επιδότηση). Θα βρίσκεται κοντά στα επίπεδα με αυτόματα βενζινοκίνητα μοντέλα πόλης, με αποτέλεσμα να είναι άκρως ανταγωνιστικό και να προσελκύσει το κοινό που θέλει ένα πολύ πρακτικό, ευέλικτο και άνετο «SUVάκι» για την πόλη -και όχι μόνο.
Ήδη το Hyundai Inster έχει συγκεντρώνει το ενδιαφέρον αρκετού κόσμου, που το περιμένει πως και πως να έρθει στην Ελλάδα. Άλλωστε τραβά αμέσως το ενδιαφέρον με το τολμηρό του στιλ και τον ευφάνταστο σχεδιασμό του. Τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας LED – φλας και τα πίσω φώτα με γραφικά pixel, τα φουσκωμένα του φτερά και οι δυναμικοί προφυλακτήρες με τις ποδιές συνθέτουν ένα ξεχωριστό παρουσιαστικό. Από πλευράς διαστάσεων είναι αισθητά μεγαλύτερο από το Hyundai i10, όμως με μήκος 3.825 χλστ. (3.670 χλστ. το i10), πλάτος 1.610 χλστ., ύψος 1.575 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. παραμένει κόμπακτ. Πρακτικά τοποθετείται ακριβώς μεταξύ των παραδοσιακών αυτοκινήτων πόλης της κατηγορίας Α (mini) και των μεγαλύτερων μοντέλων της κατηγορίας Β (supermini).
Πολύ μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του Hyundai Inster. Σε αυτό κυριαρχούν οι πολλές καμπύλες επιφάνειες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10,25 ιντσών. Ο εξοπλισμός του αναμένεται να είναι πλήρης από την αρχική κιόλας έκδοση, όπως ισχύει και με το ανανεωμένο Hyundai i10. Εντυπωσιακοί είναι οι χώροι στο πίσω κάθισμα, γεγονός που συμβάλλουν το μακρύ μεταξόνιο και το επίπεδο δάπεδο. Επίσης, τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι διαιρούμενα 50/50 και μπορούν να σύρονται εμπρός/πίσω και να αναδιπλώνονται, μεταβάλλοντας τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 280 έως 351 λίτρα, ανάλογα με τις μεταφορικές απαιτήσεις.
Το Hyundai Inster θα προσφέρεται σε δυο εκδόσεις μπαταριών και ισάριθμες ισχύος. Στη βάση τοποθετείται στο Inster Standard Range με μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh και μοτέρ ισχύος 97 ίππων και 147 Nm. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ., φτάνει την τελική ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα και με μια φόρτιση διανύει συνδυαστικά 337 χιλιόμετρα. Στην έκδοση Long Range εξοπλίζεται με μπαταρία 49 kWh και ισχυρότερο κινητήρα 115 ίππων (με ίδια ροπή). Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ., η τελική του σταματά στα 150 χλμ./ώρα και η αυτονομία του φτάνει ή και ξεπερνά ελαφρώς τα 355 χιλιόμετρα. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 120 kW και επιτρέπει φόρτιση από 10% σε 80% εντός 30 λεπτών. Σε σύνδεση με παροχή 11 kW απαιτούνται για φόρτιση 0-100% 4 ώρες για το Standard και σε 4,35 ώρες για το Long Range. Πολύ σημαντικό ακόμα ότι διαθέτει και τεχνολογία V2L, που σημαίνει ότι παρέχει ρεύμα για τη φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών ή και πατινιού.
Πηγή: autogreeknews.gr