Σε ανοδική τροχιά κινείται ο τουρισμός της Αθήνας, η οποία αποτυπώνεται τόσο στα στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, όσο και στα μεγέθη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας.
Η εικόνα της αθηναϊκής τουριστικής αγοράς αναλύθηκε σε εκδήλωση που πραγματοποίησε, σήμερα, η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, για την παρουσίαση των ερευνών ικανοποίησης επισκεπτών Αθηνών – Αττικής της Ένωσης και του Αερολιμένα, σε συνεργασία με την GBR Consulting.
Όπως ανέφερε η κα. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το 2024 ήταν μία θεαματική χρονιά για το Ελ. Βενιζέλος, καθώς έκλεισε με αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 13% (32 εκατ. επιβάτες) και των πτήσεων κατά 11%. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η επιβατική κίνηση ήταν αυξημένη σε ποσοστό 24,6% σε σχέση με το 2019. Από το 2020 έως το 2024, το αεροδρόμιο υποδέχθηκε 6 νέες αεροπορικές εταιρείες και άνοιξε 7 νέους προορισμούς, ενώ ενίσχυσε και τα δρομολόγια υφιστάμενων δρομολογίων. Παράλληλα, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών αναδείχθηκε ως το πρώτο αεροδρόμιο σε ανάπτυξη επιβατικής κίνησης στην Ευρώπη. Σε σχέση με τη στρατηγική για την προώθηση του τουρισμού της Αθήνας τα επόμενα χρόνια, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι πρέπει να ενταθούν οι προσπάθειες προβολής της πρωτεύουσας και ως χειμερινός προορισμός, να ενισχυθούν οι επικοινωνιακές δράσεις για τα νησιά του Αργοσαρωνικού. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι πρέπει να δοθεί βαρύτητα στην περαιτέρω ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού.
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού κ. Ευγένιος Βασιλικός σημείωσε ότι και για τα ξενοδοχεία ήταν μία καλή χρονιά, κυρίως σε ό,τι αφορά τη μέση τιμή των δωματίων που κινήθηκε πιο κοντά σε ανταγωνιστικούς προορισμούς του εξωτερικού. Όπως συμπλήρωσε ο κ. Βασιλικός, κρίσιμο στοιχείο για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην πρωτεύουσα είναι η βελτίωση των υποδομών, εστιάζοντας στο θέμα της δημιουργίας ενός μητροπολιτικού συνεδριακού κέντρου, που αποτελεί πάγιο αίτημα της τουριστικής αγοράς εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Επίσης, χαρακτήρισε ως θετική εξέλιξη τη διεύρυνση της παρουσίας διεθνών ξενοδοχειακών brands στην Αθήνα.
Πηγή: www.travel.gr