6 Φεβρουαρίου 2025
Οικονομία

Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

Φωτογραφία: iStock




Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

Η συγκρότηση αυτής της ομάδας θα γίνει με την τεχνική βοήθεια ιδιωτικών εταιρειών που έχουν εξειδικευτεί σε τέτοιους είδους ειδοποιήσεις (όπως πχ έγινε με την υπηρεσία της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων κλπ. δηλαδή του 1555).

Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.


Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» πληρωμών από 13 έως τις 17 Ιανουαρίου

mera24

Υπάρχει χώρος στην ΕΕ για αγορά και αποθήκευση LNG από τις ΗΠΑ, λέει το ΥΠΕΞ της Ουκρανίας

mera24

Zητείται plan B για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept