Υψηλότερο είναι τώρα το επενδυτικό ενδιαφέρον για τον κλάδο της φιλοξενίας σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική με νέα ονόματα που εισέρχονται αλλά και συζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη για νέες κινήσεις από παίκτες που ήδη έχουν θέσεις στην αγορά.
Με την Αθήνα να έχει ήδη συγκεντρώσει, με βάση τα επίσημα στοιχεία από την gbr consulting και την Ενωση Ξενοδόχων στο τέλος του 2024 ούτε λίγο ούτε πολύ 23 αλυσίδες που διαχειρίζονται 40 διεθνή ονόματα brands το 2024, η συμπρωτεύουσα και η ευρύτερη περιοχή φαίνεται ότι προσφέρουν τώρα μεγαλύτερο πεδίο …δόξης:
Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr