Σε επένδυση στον καφέ προχώρησε η διάσημη αλυσίδας μόδας του ισπανικού ομίλου Inditex, Zara, προκαλώντας αντιδράσεις λόγω του ονόματος που επέλεξε.
Συγκεκριμένα, η Zara προχώρησε σε αίτηση κατοχύρωσης ονόματος για καταστήματα καφέ, με την ονομασία «Zacaffe», σύμφωνα με τα επίσημα αρχεία που δημοσιεύτηκαν στον ιστότοπο του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIOP).
Ωστόσο, η καφετέρια Zicaffe από τη Σικελία ζήτησε από το EUIOP να εμποδίσει τη χρήση του ονόματος «Zacaffe» από τον γίγαντα της μόδας Inditex, υποστηρίζοντας ότι το όνομα που θέλει να χρησιμοποιήσει είναι πολύ παρόμοιο με το δικό της εμπορικό σήμα.
Σύμφωνα με το Reuters, η Zicaffe δήλωσε ότι τα «zi» και «za» είναι πολύ κοντά και υπάρχει πιθανότητα σύγχυσης, αθέμιτου πλεονεκτήματος και ζημίας στη διακριτική ικανότητα του δικού της εμπορικού σήματος. Η Inditex δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό, ούτε ο Vito Zichitella, ένας από τους ιδιοκτήτες της Zicaffe και εγγονός του ιδρυτή της.
Σημειώνεται ότι η οικογενειακή επιχείρηση Zicaffe, η οποία καβουρδίζει και εξάγει χαρμάνια καφέ, κατέθεσε την απάντησή της στην αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας της ισπανικής αλυσίδας μόδας στις 25 Δεκεμβρίου του 2024.
Η πρώτη καφετέρια της Zara
Η Inditex άνοιξε την πρώτη καφετέρια Zacaffe σε ένα νέο κατάστημα Zara Man στη Μαδρίτη, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής για την προσφορά νέων εμπειριών αγορών για την ενίσχυση των πωλήσεων.
Κατά την παρουσίαση του σχεδίου στην ιστοσελίδα της, η εταιρεία ανέφερε ότι τα καφενεία Inditex θα έχουν ανεξάρτητη είσοδο και θα προσαρμόζονται στις τοποθεσίες τους.
Εκτός από τη Zara, η Inditex διαθέτει και άλλες μάρκες όπως η Bershka, η Oysho, η Pull & Bear, η Stradivarius και η Massimo Dutti. Στην πατρίδα της, τη Γαλικία, η εταιρεία άνοιξε ένα νέο concept store με την ονομασία El Apartamento με χώρο για καφετέρια.
Πηγή: www.newsit.gr