
Στο Βελιγράδι και στην Ελληνική Πρεσβεία, βρέθηκε αντιπροσωπεία μαθητών του 2ου Γυμνασίου Πρέβεζας σε ένα σπάνιο οδοιπορικό ζωής και τέχνης υπό την σκέπη της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου.
Οι μαθητές από την Πρέβεζας έγιναν δεκτοί στην Ελληνική Πρεσβεία από την Πρέσβη, Πληρεξούσιο Υπουργού κα Μαρία Λεβαντή.
Η συγκεκριμένη πολιτιστική δράση εντάσσεται στο πλαίσιο προγράμματος που πραγματοποιήθηκε στο Βελιγράδι από τις 23 έως τις 26 Απριλίου 2026.
Στην Ελληνική Πρεσβεία διεξήχθη μια ξεχωριστή συζήτηση για το ρόλο της Πρεσβείας καθώς και την παρουσία του ελληνικού στοιχείου στη γειτονική χώρα.
Στη συνέχεια, οι μαθητές επισκέφτηκαν τη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου όπου έτυχαν εγκάρδιας υποδοχής και ξεναγήθηκαν στους χώρους της σχολής.
Επίσης, περιηγήθηκαν στους σημαντικούς ναούς της πόλης (Καθεδρικός ναός, ναός Αγίου Σάββα) όπου παρατήρησαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Εκκλησιαστικής Τέχνης της Σερβίας.
Στα πλαίσια του προγράμματος, οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από το Μουσείο Τέσλα, όπου με βιωματικό τρόπο εξοικειώθηκαν με τις θεμελιώδεις επιστημονικές ανακαλύψεις του σπουδαίου επιστήμονα.
Υπεύθυνη του Προγράμματος ήταν η κα Σερίφη Αναστασία, καθηγήτρια θεολογίας του 2ου Γυμνασίου Πρέβεζας. Συνεργάστηκαν στην άρτια πραγματοποίηση του προγράμματος η κα Τσουμάνη Ελλάς, καθηγήτρια Φιλολογίας του 2ου Γυμνασίου Πρέβεζας και ο κ Κατσανάκης Απόστολος, καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο σχολείο.
The post Στην Σερβία μαθητές του 2ου Γυμνασίου Πρέβεζας σε ένα σπάνιο οδοιπορικό ζωής και τέχνης appeared first on Preveza Today.
Πηγή: www.prevezatoday.gr