Λίγες ώρες πριν το συγκλονιστικό φινάλε της σειράς «Άγιος έρωτας», η Δανάη Παππά και ο Δημήτρης Παπανικολάου έδωσαν μία σπάνια κοινή συνέντευξη και μίλησαν για όλα.
Οι γνωστοί ηθοποιοί που υποδύθηκαν στον «Άγιο έρωτα» πατέρα και κόρη ήταν την Τρίτη (23.06.2026) καλεσμένοι στην εκπομπή «Super Κατερίνα». Η Δανάη Παππά και ο Δημήτρης Παπανικολάου μίλησαν για το τέλος της ιστορίας και αναφέρθηκαν στη συνεργασία τους.
«Ο κόσμος περιμένει να ολοκληρωθούν οι ιστορίες και έχει τα δικά του “θέλω” που πολλές φορές δε συμφωνούν με αυτά που πραγματικά γίνονται. Για τη Χλόη θέλουν να είναι ευτυχισμένη, να παντρευτεί τον Νικόλαο, να ζήσει τη ζωή της. Αυτό σε μια σειρά, πρέπει να έχει λίγο πιπεράκι, δεν μπορεί να είναι έτσι εύκολο – όπως και στη ζωή μας δεν είναι όλα εύκολα. Έρχεται κάπως αυτό που θέλουμε, αλλά η διαδρομή είναι δύσκολη», είπε αρχικά η Δανάη Παππά.
«Το τέλος του Μαρκόπουλου είναι σκληρό και του αξίζει. Κάποιες φορές ο Μαρκόπουλος σεναριακά στριμώχτηκε, είχε δυσκολία με τα πράγματα που είχε κάνει και αυτό ήταν το ωραίο, ότι έπρεπε να ξεπεράσει κάθε φορά τα εμπόδια και να συνεχίσει. Είχε απομονωθεί από όλους», αποκάλυψε ο Δημήτρης Παπανικολάου.
«Εγώ πρέπει να βρω έναν τρόπο να τον δικαιολογήσω. Υπάρχουν κάποια δικά του πράγματα που εγώ τα χρησιμοποιούσα για να βρω την αλήθεια του μέσα σε αυτά. Αλλιώς θα έπρεπε να παίζω απλά έναν κακό κύριο», πρόσθεσε για τον ρόλο του κακού Μαρκόπουλου.
«Η Χλόη προσπαθεί να υπενθυμίζει στον Νικόλαο ποιος είναι. Προσπαθεί να βρει τρόπους να του θυμίσει ποιος είναι στον πυρήνα του. Θα ήθελα να ζήσει ήρεμη. Ήδη έχει κάπως καταφέρει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της, αλλά θα ήθελα να είναι δικές της όλες οι επιλογές. Γιατί ο πατέρας και η οικογένειά της επέλεγαν πράγματα που δεν ήθελε και βρισκόταν σε καταστάσεις που δεν τις διάλεξε. Θα ήθελα να αλλάξει αυτό, σαν τέλος», είπε στη συνέχεια η Δανάη Παππά.
Όσο για το κλίμα στα γυρίσματα, ο Δημήτρης Παπανικολάου σημείωσε: «Ήμασταν πολύ δεμένοι μεταξύ μας. Ήταν μια δύσκολη συνθήκη γιατί το επίπεδο ήταν πολύ υψηλό για μια καθημερινή σειρά, υπήρχε ένα πολύ δυνατό δέσιμο και με τα συνεργεία».
«Ήταν σαν ένας ζωντανός οργανισμός, δουλεύαμε όλοι μαζί. Στις πολύ δύσκολες σκηνές που ήταν και τα δυο συνεργεία μαζί, ήταν λες και αναπνέαμε όλοι μαζί. Έπρεπε να γίνουν όλα γρήγορα, σωστά, αποτελεσματικά», πρόσθεσε η νεαρή συμπρωταγωνίστριά του.
«Για κάθε δουλειά πιάνω τον εαυτό μου να λέει “ήταν από τις αγαπημένες μου δουλειές”. Νιώθω ότι μπήκα σε αυτή τη δουλειά με άλλα δεδομένα, πιο ώριμα. Τη χειρίστηκα πολύ διαφορετικά από ό,τι έχω χειριστεί άλλες δουλειές και την αγάπησα. Δεν έχω καταλάβει ότι έχει τελειώσει, νιώθω ότι θα κάνω διακοπές και θα γυρίσουμε Σεπτέμβρη για γύρισμα», είπε στη συνέχεια η ηθοποιός.
Μάλιστα στα τελευταία γυρίσματα υπήρχε πολλή συγκίνηση ειδικά όταν χάρισαν στον Δημήτρη Παπανικολάου την κλακέτα των γυρισμάτων, καθώς ήταν η πρώτη του τηλεοπτική δουλειά.
Πηγή: www.newsit.gr