
Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 η τελετή λήξης και αποφοίτησης των εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Πρέβεζας – Τμήμα Πάργας, όπως έγινε γνωστό από τον Δήμο.
Συνολικά εννέα μαθητές ολοκλήρωσαν με επιτυχία τον κύκλο σπουδών τους, παράλληλα με την απόκτηση του απολυτηρίου τους, οι εκπαιδευόμενοι συμμετείχαν σε εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, τις οποίες ολοκλήρωσαν με επιτυχία, ενισχύοντας περαιτέρω τα εφόδια και τις δεξιότητές τους.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κα. Ντασούλη, καθώς και στελέχη των κοινωνικών δομών του Δήμου Πάργας και συγκεκριμένα του Κέντρου Κοινότητας, εκφράζοντας την έμπρακτη στήριξη της Δημοτικής Αρχής σε κάθε πρωτοβουλία που προάγει τη γνώση, τη δια βίου μάθηση και την κοινωνική ένταξη.
Η επιτυχία των αποφοίτων του Τμήματος Πάργας αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα ότι η εκπαίδευση και η προσωπική εξέλιξη δεν έχουν ηλικία και μπορούν να ανοίξουν νέους δρόμους και προοπτικές για όλους, τονίζεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.
The post Εννέα μαθητές αποφοίτησαν φέτος από το τμήμα της Πάργας του ΣΔΕ Πρέβεζας appeared first on Preveza Today.
Πηγή: www.prevezatoday.gr