Μοιραστείτε το:
Αύριο ξεκινούν οι εκδηλώσεις με τις οποίες τιμά και φέτος η Πρέβεζα τη μνήμη της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.
Οι εκδηλώσεις ξεκινούν αύριο, Πέμπτη στις 20:15, με λαμπαδηφορία, στην οποία θα συμμετέχουν πολιτιστικοί και τοπικοί σύλλογοι της Πρέβεζας.
Η πομπή θα έχει αφετηρία το ύψος του Δημαρχείου και θα κινηθεί μέσω της παραλιακής οδού και του ιστορικού κέντρου, καταλήγοντας και πάλι μπροστά από το Δημαρχείο.
Στον χώρο, στο Μνημείο του Χαλασμού, θα τελεστεί επιμνημόσυνη δέηση, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνει ο δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος.
Η βραδιά θα ολοκληρωθεί με μουσικό αφιέρωμα από τη Χορωδία Παραδοσιακής Μουσικής του Δημοτικού Ωδείου «Σπύρος Δήμας».
Οι εκδηλώσεις θα κορυφωθούν την Κυριακή 24 Μαΐου στις 10:00 το πρωί, με την τέλεση Επιμνημόσυνης Δέησης στον Ιερό Ναό Αγίου Χαραλάμπους.
Θα ακολουθήσει ομιλία για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
Αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί επιμνημόσυνη δέηση στο Μνημείο του Χαλασμού, μπροστά από το Δημαρχείο της Πρέβεζας, καθώς και κατάθεση στεφάνων από τις αρχές και τους φορείς του τόπου.
Πηγή: www.prevezatoday.gr