Μοιραστείτε το:
Τη συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων του κλάδου, αποφάσισε ο Σύλλογος Δικαστικών Υπαλλήλων Πρέβεζας σε Γενική Συνέλευση που έγινε σήμερα στην οποία εκφράστηκε η έντονη αγανάκτηση των εργαζομένων για τη διαρκή υποβάθμιση των συνθηκών εργασίας στις δικαστικές υπηρεσίες.
Οι δικαστικοί υπάλληλοι διεκδικούν, αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, ασφάλεια στους χώρους εργασίας και ουσιαστική αναγνώριση του έργου τους.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την ανακοίνωση, αποφασίστηκαν:
• Δίωρες διακοπές εργασιών τη Δευτέρα 11 και την Τρίτη 12 Μαΐου 2026, από ώρα 09:00 έως 11:00.
• Συμμετοχή στην Πανελλαδική Απεργία της Τετάρτης 13 Μαΐου 2026.
Ο Σύλλογος, όπως ανακοινώθηκε, βρίσκεται σε διαρκή συντονισμό με την Ο.Δ.Υ.Ε. για την περαιτέρω οργάνωση και ενίσχυση των κινητοποιήσεων, εφόσον αυτό καταστεί αναγκαίο.
Τα βασικά αιτήματα του κλάδου παραμένουν:
• Η επαναθεσμοθέτηση του επιδόματος ειδικών συνθηκών, ως ελάχιστη αναγνώριση της επικινδυνότητας και των ιδιαίτερων απαιτήσεων της εργασίας των δικαστικών υπαλλήλων.
• Η λήψη άμεσων μέτρων ασφάλειας και η διασφάλιση ανθρώπινων συνθηκών εργασίας σε όλες τις δικαστικές υπηρεσίες.
• Η παρουσία γιατρού εργασίας και η ουσιαστική προστασία της υγείας των εργαζομένων.
• Η άμεση επαναλειτουργία του Ταμείου Αρωγής.
Ο αγώνας των δικαστικών υπαλλήλων συνεχίζεται με ενότητα, αποφασιστικότητα και μαζική συμμετοχή, μέχρι την ουσιαστική ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων του κλάδου, καταλήγει η ανακοίνωση του Συλλόγου Δικαστικών Υπαλλήλων Πρέβεζας.
Πηγή: www.prevezatoday.gr