23 Ιουνίου 2026
Πολιτική

Κυριάκος Μητσοτάκης για ΚΟ της ΝΔ: «Χρήσιμο το κλίμα, πολύ λίγη η γκρίνια»



Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας (Πηγή φωτογραφίας: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI)







Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google


Με παρεμβάσεις βουλευτών, αιχμές για τον ρόλο του κοινοβουλίου και αναφορές στη Συνταγματική Αναθεώρηση ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, την οποία άνοιξε το πρωί της Πέμπτης (07.05.2026) ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στέλνοντας μηνύματα τόσο προς το εσωτερικό της «γαλάζιας» παράταξης όσο και προς την αντιπολίτευση.

Αποχωρώντας από τη συνεδρίαση της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε «χρήσιμο» το κλίμα που διαμορφώθηκε, επιχειρώντας να υποβαθμίσει τις αναφορές περί εσωκομματικής δυσαρέσκειας. Ερωτηθείς εάν υπήρξε «γκρίνια», ο πρωθυπουργός απάντησε: «Πολύ λίγη. Τι πάει να πει γκρίνια; Εσείς γκρίνια ψάχνετε».

Δείτε εδώ όλα όσα έγιναν στη συνεδρίαση της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας. 

Με σκωπτική διάθεση, μάλιστα, σχολίασε πως «κάπως πρέπει να τα πείτε τώρα», προσθέτοντας ότι είχε προαναγγελθεί περίπου πως η συνεδρίαση «θα γίνει Κούγκι».

Σε ερώτηση για το αν «αγαπήθηκε τελικά το επιτελικό κράτος», ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε: «Το επιτελικό είχε την τιμητική του, αυτό είναι το μόνο βέβαιο».


Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Γκίλφοϊλ: «Ευελπιστώ να έλθει ο πρόεδρος Τραμπ στην Ελλάδα εντός του 2026»

mera24

Ντοκιμαντέρ «Στο χιλιοστό»: Οι δραματικές διαπραγματεύσεις λίγο πριν το Brexit και ο εκνευρισμός στις Βρυξέλλες με το δημοψήφισμα

mera24

Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ευρώπη μπορεί να σταθεί και μόνη της στο πλευρό των χωρών της ΕΕ

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept