22 Ιουνίου 2026
Eλλάδα

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο ανήλικες μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν για παροχή πρώτων βοηθειών δύο ανήλικες οι οποίοι κατανάλωσαν αλκοόλ.

Πρόκειται για τρεις φίλες ηλικίας 15 χρόνων οι οποίες πήραν αλκοόλ από κατάστημα ψιλικών, της περιοχής Νεάπολης καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα.

Οι δύο διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες ενώ η 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα ψιλικών συνελήφθη για το συμβάν.


Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Άνω Λιόσια: Αστικό λεωφορείο «καρφώθηκε» σε κολώνα – Τρεις ελαφρά τραυματίες

mera24

Πότε σταματούν οι εγγραφές για τους παιδικούς σταθμούς του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών

mera24

ΑΣΕΠ: Ποια η προθεσμία για τις αιτήσεις κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept