
Με τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, συναντήθηκε ο βουλευτής Πρέβεζας Σπύρος Κυριάκης και όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του στην συζήτηση τέθηκαν κρίσιμα θέματα αναφορικά με τις δομές υγείας και τις ανάγκες του νομού.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, έγινε αναφορά στα έργα ανακαίνισης που βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται η άμεση ολοκλήρωση τους, αλλά και σε εκείνα που έχουν προγραμματισθεί για το προσεχές διάστημα στο Γενικό Νοσοκομείο Πρέβεζας.
Επιπλέον, συζητήθηκαν οι εργασίες κτιριακής αναβάθμισης των Κέντρων Υγείας Πάργας και Καναλακίου, που , σύμφωνα με την ανακοίνωση, ολοκληρώνονται σύντομα και με τις οποίες θα βελτιωθούν τόσο οι συνθήκες φροντίδας, όσο και οι συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους τους, όπως αναφέρει ο κ. Κυριάκης.
Όσον αφορά το μείζον ζήτημα της στελέχωσης σε ιατρικό προσωπικό, η συζήτηση, επικεντρώθηκε στην αλλαγή του οργανογράμματος του Νοσοκομείου, με την οποία θα ενισχυθεί το ανθρώπινο δυναμικό, όπως αναφέρει ακόμα ο Σπύρος Κυριάκης, αλλά και στην ανάγκη συνέχισης των προσπαθειών που πραγματοποιούνται για την κάλυψη περισσότερων θέσεων ειδικευμένων Ιατρών και λοιπού προσωπικού.
Όπως επισημαίνει ο βουλευτής, ήδη από το 2023, έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του αριθμού των Ιατρών που υπηρετούν στο Νοσοκομείο Πρέβεζας, ενώ οι προσπάθειες για την περαιτέρω αύξηση θα συνεχιστούν με την ίδια ένταση.
The post Με τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη συναντήθηκε ο βουλευτής Πρέβεζας Σπύρο Κυριάκης appeared first on Preveza Today.
Πηγή: www.prevezatoday.gr