Μοιραστείτε το:
Μια νέα πληροφοριακή πινακίδα τοποθετήθηκε λίγο πριν τον κόμβο Ακρίβη, σε μια προσπάθεια να μπει «φρένο» στις επικίνδυνες συνήθειες οδηγών που θέτουν καθημερινά σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των ίδιων αλλά και των άλλων οδηγών.
Ως γνωστόν, το ρεύμα εξόδου προς την Πρέβεζα στον συγκεκριμένο κόμβο παραμένει κλειστό, καθώς βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες για το έργο συλλογής και διοχέτευσης ομβρίων υδάτων προς τον Αμβρακικό.
Πρόκειται για μια παρέμβαση που κρίθηκε αναγκαία μετά τα έντονα πλημμυρικά φαινόμενα που καταγράφηκαν τον περασμένο χειμώνα.
Παρά τη σήμανση, δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που, προκειμένου να αποφύγουν την παράκαμψη, εισέρχονται παράνομα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Το αποτέλεσμα είναι οχήματα που κινούνται κανονικά από την Πρέβεζα προς τον Λούρο έρχονται ξαφνικά «πρόσωπο με πρόσωπο» με παραβάτες που κινούνται ανάποδα, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που γίνεται “μποτιλιάρισμα”.
Η νέα προειδοποιητική πινακίδα έρχεται να υπενθυμίσει το αυτονόητο, η κίνηση των οχημάτων προς την Πρέβεζα διεξάγεται πλέον αποκλειστικά μέσω του κόμβου στο Μονολίθι, σε μια διαδρομή που προσθέτει επιπλέον χιλιόμετρα και χρόνο σε οδηγούς.

Πηγή: www.prevezatoday.gr