25 Ιουνίου 2026
Eλλάδα

Στο νοσοκομείο εσπευσμένα 4χρονος που κατάπιε μπαταρία στο Αγρίνιο

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένα 4χρονο αγόρι που κατάπιε μπαταρία ενώ βρισκόταν στο σπίτι του στο Αγρίνο.

Όπως αναφέρει το tempo24.news, οι γονείς αντιλήφθηκαν άμεσα τι είχε συμβεί και μετέφεραν το παιδί στο νοσοκομείο της περιοχής.

Εκεί οι γιατροί έκριναν αναγκαία την επείγουσα διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, προκειμένου να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις και να αξιολογηθεί η κατάσταση της υγείας του.


Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ιονία Οδός: Κλείνουν δύο λωρίδες μέχρι τον Σεπτέμβριο στο ρεύμα προς Αντίρριο

mera24

Δύο περιστατικά με μετανάστες σε λίγες ώρες στην Κρήτη – Εντοπίστηκαν πάνω από 100 άτομα

mera24

Ακαθάριστα οικόπεδα: Παράταση έως τις 22 Ιουνίου για τις δηλώσεις – Τα πρόστιμα για τους ασυνεπείς

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept