25 Ιουνίου 2026
Media

Θανάσης Αναγνωστόπουλος: Η συνεργασία με την ΕΡΤ ήταν από τα καλύτερα πράγματα, πέντε χρόνια πολύ ωραία

Για την πενταετή του παρουσία στην ΕΡΤ αλλά και για το επόμενο τηλεοπτικό του βήμα, μαζί με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου, μίλησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στην κάμερα της εκπομπής Buongiorno με τη Φαίη Σκορδά το πρωινό της Πέμπτης για το MEGA.

«Ήταν μια καλή σεζόν, πήγαν καλύτερα τα πράγματα απ’ ότι τα περίμενα. Από την άποψη ότι υπήρχαν λιγότερες δυσκολίες και καλύτερη τηλεθέαση. Από δω και στο εξής θα κάνουμε ένα καλό καλοκαίρι, θα ξεκουραστούμε και από Σεπτέμβρη έχει ο Θεός», παραδέχθηκε, αρχικά, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος για την ολοκλήρωση της συνεργασίας με την ΕΡΤ.

«Γελάω γιατί, απλώς, θέλω να πω ότι μένουν ακόμη τέσσερις ημέρες για να μπορώ να μιλήσω και γω λίγο καλύτερα. Θα είμαστε στον αέρα μιας άλλης εκπομπής, ενός καναλιού το οποίο ήταν εξαιρετικό και υπέροχο», ανέφερε.

«Η συνεργασία με την ΕΡΤ ήταν από τα καλύτερα πράγματα. Ήταν πέντε χρόνια πολύ ωραία και πολύ δημιουργικά. Το επόμενο βήμα θα ‘ναι, για εμάς, ότι ακριβώς βλέπατε αυτά τα πέντε χρόνια. Θα μας ξαναδείτε ακριβώς έτσι, θα αλλάξει ελάχιστα η εκπομπή. Πάντα στις αποφάσεις ζυγίζεις τα θετικά και τα αρνητικά», συμπλήρωσε, ακόμα, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στις νέες τηλεοπτικές του δηλώσεις στο Μεγάλο Κανάλι.

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Μάγδα Τσέγκου: «Σας παρακολουθούσα 8 ολόκληρα λεπτά να μιλάτε και δεν πίστευα αυτά που άκουγα να λέτε»

mera24

Μπαμπά σ’ αγαπώ – επόμενα επεισόδια: Η Τζούλια δίνει τελεσίγραφο στον Ευριπίδη να υπογράψει το συμφωνητικό

mera24

Τέλος από τον ΣΚΑΪ ο Βασίλης Παπαδρόσος, μετά από 7,5 χρόνια

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept