Με απώλειες έκλεισε την Παρασκευή (26.6.2026) η Wall Street, ενώ ο τεχνολογικός δείκτης Nasdaq συνέχισε σε αρνητικό έδαφος για πέμπτη συνεχόμενη συνεδρίαση.
Οι επενδυτές στη Wall Street επέλεξαν να μείνουν μακριά από σημαντικά πονταρίσματα, βλέποντας τον τεχνολογικό δείκτη Nasdaq να υποχωρεί για πέμπτη συνεχόμενη μέρα και να δημιουργεί ανησυχία γύρω από τις εξελίξεις στις μετοχές του κλάδου.
Στο ταμπλό, ο βιομηχανικός Dow Jones υποχώρησε κατά 0,09% στις 51.876 μονάδες, ο ευρύτερος S&P 500 υπέστη απώλειες της τάξης του 0,05% στις 7.354 μονάδες και ο Nasdaq «έπεσε» σημείωσε πτώση 0,24% τις 25.297 μονάδες.
Οι μετοχές των εταιρειών κατασκευής μικροτσίπ δέχθηκαν πιέσεις μετά από δημοσιεύματα μεγάλων διεθνών ΜΜΕ που ανέφεραν ότι η OpenAI εξετάζει το ενδεχόμενο να αναβάλει την αρχική δημόσια προσφορά (IPO) της για το 2027, εξαιτίας της μέχρι τώρα απογοητευτικής πορείας της SpaceX μετά την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο, καθώς και της γενικότερης μεταβλητότητας που επικρατεί στις μετοχές που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη.
«Αγκάθι» ο πληθωρισμός
Ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ έφτασε στο 4,1% τον Μάϊο σύμφωνα με τον δείκτη τιμών για τις δαπάνες προσωπικής κατανάλωσης, (που αποτελεί τον προτιμώμενο δείκτη της Fed) από το 3,8% τον Απριλίου, φτάνοντας σε επίπεδα που είχαν να φανούν από το 2023.
Όπως επισημαίνεται στο Marketwatch, ο δείκτης πληθωρισμού που δεν περιλαμβάνει ενέργεια και τρόφιμα ενισχύθηκε στο 3,4% από 3,3% τον Απρίλιο., με τις πληθωριστικές πιέσεις να αυξάνονται.
Οι επενδυτές προεξοφλούν αύξηση των επιτοκίων κατά 25 μονάδες βάσης και δίνουν πιθανότητες σχεδόν 30% για μία δεύτερη αύξηση μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει το LSEG, που αποτελεί από τους μεγαλύτερους οργανισμούς χρηματοοικονομικών αγορών στον κόσμο.
Στον τομέα των ομολόγων, η απόδοση του αμερικανικού 10ετούς ενισχύθηκε 2 μονάδες βάσης στο 4,37%
Πηγή: www.newsit.gr