Μοιραστείτε το:
Μια 77χρονη έχασε τη ζωή της το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου, κατά τη διάρκεια της μεταφοράς της με επιβατηγό-οχηματαγωγό.
Το περιστατικό σημειώθηκε ενώ το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο από την Κέρκυρα προς το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος, η άτυχη γυναίκα βρισκόταν εντός ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, καθώς πραγματοποιούνταν διακομιδή της από το Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας με προορισμό το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων για περαιτέρω νοσηλεία.
Δυστυχώς, η 77χρονη κατέληξε πριν το πλοίο προλάβει να δέσει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Η σορός της γυναίκας μεταφέρθηκε πίσω στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.
Την προανάκριση για τα ακριβή αίτια του θανάτου και τις συνθήκες του περιστατικού διενεργεί το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.
Πηγή: www.prevezatoday.gr