Μοιραστείτε το:
Ο Δήμος Ηγουμενίτσας, με ανακοίνωσή του, συγχαίρει δημόσια τη Διεύθυνση, το διδακτικό προσωπικό και κυρίως τους μαθητές του ΕΠΑΛ Ηγουμενίτσας, που συγκρότησαν την δημοσιογραφική ομάδα του «Βήματος της Ηγουμενίτσας», το οποίο κυκλοφόρησε ως ειδικό ένθετο δημοσίευμα, στο φύλλο της ιστορικής εφημερίδας «Το Βήμα» την Κυριακή 26/04/2026.
Οι μαθητές του ΕΠΑΛ, μέσα από τις φιλόξενες στήλες της πανελληνίας κυκλοφορίας εφημερίδας, κατάφεραν να αναδείξουν το πραγματικό προφίλ της Ηγουμενίτσας, ως πύλης της Ελλάδας προς την Ευρώπη, αλλά κυρίως ως μιας πόλης που βρίσκεται σε διαδικασία μετάβασης.
Όπως αναφέρει ακόμα ο Δήμος, παράλληλα, δόθηκε η ευκαιρία να αναδειχθούν τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν τη μαθητιώσα νεολαία, όπως η ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι προοπτικές της επαγγελματικής εκπαίδευσης, η χρήση των νέων τεχνολογιών, η διαχείριση του ελεύθερου χρόνου, οι πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες κ.α. Ιδίως όμως το εν λόγω ένθετο αποτέλεσε ένα έγκυρο και αντικειμενικό δημοσιογραφικό εργαλείο για την ανάδειξη της πραγματικής εικόνας της σύγχρονης πόλης, η οποία επιχειρεί να ισορροπήσει μεταξύ πολλαπλών ρόλων και απαιτήσεων (συνύπαρξη με το λιμάνι, προβλήματα αστικοποίησης, ποιότητα ζωής των κατοίκων, προστασία περιβάλλοντος, επαγγελματικές προοπτικές για τους νέους κ.τ.λ.) χωρίς ωραιοποιήσεις, αλλά και δίχως περιττές μεμψιμοιρίες.
Τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί ειδική συνάντηση της Δημοτικής Αρχής με τη Διεύθυνση και τη δημοσιογραφική ομάδα των μαθητών του ΕΠΑΛ Ηγουμενίτσας, προκειμένου να συζητηθούν εκτενέστερα τα ζητήματα που αναφέρθηκαν στο ένθετο, να υπάρξει ενημέρωση για τις δράσεις που υλοποιεί ο Δήμος σε σχέση με τα προαναφερόμενα και να ανταλλαγούν απόψεις, προς την κατεύθυνση της υιοθέτησης των προτάσεων των μαθητών.
Πηγή: www.prevezatoday.gr