22 Ιουνίου 2026
Media

Παντελής Καναράκης: Υπάρχουν δύσκολες συνεργασίες και τοξικότητες, έχω μαλώσει και έχω κόψει καλημέρες

Για τον τρόπο που διαχειρίστηκε τις δύσκολες συνεργασίες αλλά και για την αγάπη που τρέφει για το καλλιτεχνικό του σινάφι μίλησε, μεταξύ άλλων, ο Παντελής Καναράκης στη νέα εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που έδωσε στο “Καλημέρα είπαμε;” της ΕΡΤ το πρωινό της Κυριακής 21 Ιουνίου.

“Για να μη μιλάω τώρα σαν να είμαι σε σενάριο βουδισμού, υπάρχουν και δύσκολες συνεργασίες και τοξικότητες. Να πούμε δηλαδή ότι έχω μαλώσει, έχω κόψει καλημέρες, έχουν γίνει αυτά. Εννοείται” υπογράμμισε, αρχικά, ο Παντελής Καναράκης.

“Υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν θα ‘θελα να ξαναδουλέψω, υπάρχουν και συνάδελφοι που δυσκολεύομαι στις συνεργασίες μαζί τους. Όλα αυτά υπάρχουν.

Σίγουρα και τοξικότητα βίωσα σε κακό επαγγελματικό κλίμα και με ανθρώπους, που έχω δουλέψει, δεν θέλω να ξαναδουλέψω. Αυτά υπάρχουν”.

“Η γενικότητα, όμως, είναι το πως περνάς. Εγώ το σινάφι μου το αγαπώ. Τώρα, δηλαδή, στην καλοκαιρινή περιοδεία είμαστε ένας θίασος με ανθρώπους πάρα πολύ ικανούς” συμπλήρωσε ακόμα ο Παντελής Καναράκης στη νέα τηλεοπτική του συνέντευξη στην ΕΡΤ.

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Γη της ελιάς – spoiler: Αντώνης και Μαρουσώ συλλαμβάνονται

mera24

Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι – spoiler: Η κόρη της Ασπασίας είναι βαριά άρρωστη

mera24

Τα social media της ΕΡΤ στο Μουντιάλ «τα σπάνε»

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept