22 Ιουνίου 2026
Eλλάδα

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο ανήλικες μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν για παροχή πρώτων βοηθειών δύο ανήλικες οι οποίοι κατανάλωσαν αλκοόλ.

Πρόκειται για τρεις φίλες ηλικίας 15 χρόνων οι οποίες πήραν αλκοόλ από κατάστημα ψιλικών, της περιοχής Νεάπολης καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα.

Οι δύο διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες ενώ η 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα ψιλικών συνελήφθη για το συμβάν.


Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Δήμος Αθήνας: Τιμητική διάκριση στον Βαρθολομαίο για την «Προστασία της Περιβαλλοντικής Κληρονομιάς»

mera24

Τραγική κατάληξη για 82χρονο που εξαφανίστηκε στην Κορινθία – Εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του

mera24

Χαρδαλιάς από Περιστέρι: «Σε τροχιά υλοποίησης όλα τα κρίσιμα έργα υποδομών και πολιτισμού»

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept